return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Beta t-shirts - Hier bestellen

CygnusX
Ik ben net langs de winkel geweest voor de nieuwe prijzen en het bestellen kan beginnen. Als je wil bestellen, mag je dat in deze thread doen, maar als je vragen hebt, post die dan aub in de andere thread.

Hoe gaat het gaan?
Het bestellen gaat van nu tot eind juli/begin augustus ergens duren. Dan wordt de prijs per tshirt opgesteld en begint het betalen. Als iedereen de overschrijving heeft gedaan, dan ga ik naar de winkel om de tshirts te bestellen. Na een paar weken zijn ze dan klaar. Als het lukt voor de Beta party in Gent (eind sept misschien), dan kan ik er een deel mee naar daar nemen. De rest van de tshirts wordt via de post opgestuurd.

De prijs per tshirt zal voor iedereen hetzelfde zijn. Hoeveel die prijs precies zal zijn, hangt erg af van het aantal bestellingen, maar ook van andere zaken (merk, kleur, ...). Normaal gezien zit het ergens rond de 15€, maar het kan ook tot 5€ meer of minder zijn.

De kosten
Vaste zeefkosten : 3 x 17.50€ = 52.50€
Opdruk voorkant (2 kleuren) : 2.25€/tshirt
Opdruk achterkant (1 kleur) : 1.40€/tshirt
De prijzen van de tshirts worden bij het volgende puntje gegeven. Prijzen zijn excl. 21% BTW. Een eventuele kleurwissel kost 10€.

Uiteindelijk worden alle kosten samen gegooid en gedeeld door het aantal.

De verschillende t-shirts
Er zijn 3 merken waar je uit kan kiezen : Kariban, B&C en Fruit of the Loom. Binnen deze merken zijn er nog verschillende types. Ze verschillen allemaal in kwaliteit. Misschien is het een goed idee als diegenen die vorig jaar een tshirt besteld hadden, nu wat feedback geven in de andere thread over hun tshirt.

De prijs per tshirt is maar om een idee te geven, iedereen zal uiteindelijk dezelfde prijs betalen per tshirt. Hoe hoger de prijs en het gewicht, hoe beter de kwaliteit in't algemeen. Van de eerste 2 types waren er vorig jaar het meest besteld.

• Kariban Alessandro
    4.09€/tshirt
    220gram
    met v-hals
    stretch
    1 maat (L)

meer info

• B&C Unisex 190
    3.26€/tshirt
    185gram
    zonder v-hals

meer info

• B&C Unisex Baseball (korte mouwen)
    3.39€/tshirt
    185gram
    zonder v-hals
    kleur is zwart voor mouwen en grijs voor de rest (zoals op de afbeelding)

meer info

• B&C Women Taste (korte mouwen)
    4.17€/tshirt
    210gram
    zonder v-hals

meer info

• Deze tshirts van B&C zijn ook beschikbaar :
    B&C Unisex Baseball (lange mouwen) : 6.28€/tshirt
    B&C Men Double Game (lange mouwen) : 7.73€/tshirt
    B&C Men Athletic Move (geen mouwen) : 2.60€/tshirt
    B&C Women Taste (korte mouwen) : 4.17€/tshirt
    B&C Women Taste (lange mouwen) : 5.12€/tshirt
    B&C Women Whisper : 7.21€/tshirt
    B&C Women Feel : 6.14€/tshirt
    zie deze site voor meer informatie

• Fruit Of The Loom 'Lady-fit'
    230gram
    6.43€/tshirt
    met v-hals

beschikbaar in zwart en donkerblauw (-> zoals :( )

• Fruit Of The Loom 'V-Neck'
    165gram
    3.41€/tshirt
    met v-hals

meer info

Andere kleuren
Sommigen hadden interesse in andere kleuren. Ik heb dit nagevraagd en het is mogelijk om een andere kleur tshirt te kiezen (ipv het zwart van vorig jaar). De beschikbare kleuren staan voor elk tshirt vermeld in het lijstje of op de site. Let er wel op dat het logo rood en wit is.

Ook is het mogelijk om het rood in het logo te veranderen, in bijvoorbeeld blauw. Dit gebeurt tijdens het drukken door de inkt te veranderen en zo'n kleurwisseling kost eenmalig 10€. Pas als er dus meerdere mensen interesse hebben in een bepaalde andere kleur wordt dit interessant. Dit kan via msn of via de andere thread onderling afgesproken worden.

Vorig jaar was het ook mogelijk om de logo's om te wisselen (beta achteraan, www.tranceaddict.com vanvoor) of om de voor -of achterkant weg te laten. Als iemand dit graag wil, gelieve het dan in je bestellingspost te vermelden. Standaard staat het beta-logo vanvoor en www.tranceaddict.com vanachter.

Wat doen om te bestellen?
Als je je keuze hebt gemaakt, gelieve het dan in deze thread te posten. Deze informatie heb ik nodig, per tshirt dat je wil :
- het merk (Kariban, B&C of Fruit o/t Loom)
- het type (indien van toepassing)
- de kleur (indien niet gewoon zwart)
- je maat

BELANGRIJK : Naast je post hier zou je het ook moeten sturen naar benny.giesbers(at)gmail.com, met daarin ook nog je adres. Zo heb ik onmiddelijk je adres voor de uiteindelijke verzending. Ook zal ik op die mail antwoorden als de overschrijving gedaan moet worden. Als je van gedachte verandert nadat je je bestelling gepost en gemaild hebt, gelieve dan de post te verwijderen en een nieuwe te maken met de vermelding dat je iets anders wil.

Hoe zien de tshirts eruit?
Enkele foto's van onze modellen :

_Jedi
1x B&C Unisex 190

zonder V-Hals

kleur is zwart zeker?
mag wit zijn ook met zwart loge .. zou ook nog cool zijn maar zwart is goed.

stuur je me rekeningnr. & prijs zo vlug mogelijk door via PM CygnusX?
kheb nog geen flauwbenul op ik op de Beta party 3 kan aanwezig zijn. dus misschien verzendkosten inrekenen.

Alvast bedankt!

Grtz Jedi
FredNova
Een tweede kan nooit geen kwaad :D

B&C Exact 190 (zwart, XXL) met vooraan logo, en achteraan website (standaard dus)

Ik hoor wel wat de kosten zijn.
Kelly*
Ik wil ne gewone zwarte vrouwen t-shirt met logoke vanvoor en site vanachter...merk en modelleke maakt ni zo veel uit (het geen het meeste gepakt wordt is goed ;) )
djcresto
1x b&c unisex baseball 185 zoals hier boven vermeld. Logo vooraan en website achteraan

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium