|
|
| magrec |
De enige locatie waar in amsterdam nog een beetje trancefeestjes werden gegeven door de Xtralarge organisatie is al 3/4 weken dicht.
Volgens de XL wegens veiligheidsmaatregelen (duren wel verrekte lang) maar meer en meer gaan de geruchten in de ronde dat er problemen zijn mbt de boekhouding...er rust volgens mij een vloek op die locatie. |
|
|
| DjRV |
| tis niet XL die in de problemen zit maar de eigenaar van Kingdom. XL huurt Kingdom. En hoogst waarschijnlijk heeft die eigenaar niet alles op de legal way gedaan. Ben benieuwd waar XL naar gaat uitwijken, Lexion en Hemkade zijn goede alternatieven .. |
|
|
| HiGH_NrG |
| Heeft het ook niet iets te maken met de brand die er laatst is geweest? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by DjRV
tis niet XL die in de problemen zit maar de eigenaar van Kingdom. XL huurt Kingdom. En hoogst waarschijnlijk heeft die eigenaar niet alles op de legal way gedaan. Ben benieuwd waar XL naar gaat uitwijken, Lexion en Hemkade zijn goede alternatieven .. |
Ik begrijp het maar ik vind het wel raar dat de xl dan met zo'n rare melding komt ;)
Maar goed dat die eigenaar van de kingdom niet alles op de legal way deed dat was toch alwel langer bekend :p |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik begrijp het maar ik vind het wel raar dat de xl dan met zo'n rare melding komt ;)
Maar goed dat die eigenaar van de kingdom niet alles op de legal way deed dat was toch alwel langer bekend :p |
xl is nou niet echt wat je zegt comminucatief vaardig (heb wellus moeten lezen op partyflock dat ik geboekt was :p ) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|