return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Echelon presents Illusion

robin
Maar wat wil je er nou mee zeggen?
kutvolkots
Dat hij ervan houd om niet te hoeven nadenken bij wat hij leest en ziet. Friends is de comedy waarbij je niet hoeft na te denken en 1984 het boek waarin alles je wordt voorgekouwd.

Beide kut.

EDIT: jij ook niet blijkbaar als je me opzet niet snapte.
robin
Waarom wil je dat ineens midden in een (spam) thread bevestigt hebben? Alsof het relevant is dat een mod graag lekker weglezende/kijkende boeken/series kijkt. Als je snuggles posts hier leest zie je dat ie constand, tot het irritante aan toe soms :happy2:, overal over nadenkt etc etc. lazer toch eens op met dat irritante geblaat van je.

Ik ken het boek niet, en friends is af en toe best vermakelijk. Net alsof je altijd maar moet gaan lopen nadenken over alles, gozijdank niet.
SnuggLe
quote:
Originally posted by robin
Waarom wil je dat ineens midden in een (spam) thread bevestigt hebben? Alsof het relevant is dat een mod graag lekker weglezende/kijkende boeken/series kijkt. Als je snuggles posts hier leest zie je dat ie constand, tot het irritante aan toe soms :happy2:, overal over nadenkt etc etc. lazer toch eens op met dat irritante geblaat van je.

Ik ken het boek niet, en friends is af en toe best vermakelijk. Net alsof je altijd maar moet gaan lopen nadenken over alles, gozijdank niet.

1) ik ben geen mod
2) het is constant
3) als ik op TA zit gaat mijn verstand uit ;)
4) het boek is interessant, zou je eens moeten lezen
5) thanks for the backup ;)

Kutvolkots, je vernaaid bijna iedere thread met ontopic gelul. Kan je niet gewoon normaal reageren op zaken?

*edit* Overigens heb ik nu al 5 mensen op de ignore staan. Af en toe zijn er 10 replies achter elkaar die geignored zijn:D Maar oke, d'r zit ook weinig bruikbaars tussen imho :clown:
robin
quote:
Originally posted by SnuggLe
1) ik ben geen mod
2) het is constant
3) als ik op TA zit gaat mijn verstand uit ;)
4) het boek is interessant, zou je eens moeten lezen
5) thanks for the backup ;)

Nee geen mod, maar zijn gejank kwam toch nadat jij zei dat je je mod rechten tijdelijk weer terug zou vragen.. ik neem aan dat ie dat vroeg omdat je een slecht mod zou zijn volgens hem.

Kommaneuker ;)

Jaja bull, of start je altijd discussies (of probeer je dat) met je verstand op nul? :p

Ik zal het onthouden.

Don't mention it.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland