|
|
| ahp2002 |
| wat is noise kvk? |
|
|
| kutvolkots |
Tim, alsjeblieft mallerd, 'Amar' voor mensen die me telefoonnummer kennen.
Maar Noise is zeg maar muziek die vrij is van standaartmiddellen als ritme, maten, melodieën etc.
Die pieptonen aan het begin en in de break is een voorbeeld van Noise muziek of die snel aanslaande basslijn aan het begin die klinkt als een machinegeweer, dat heet dan weer een Spectrobass. Er zaten ook wat oscilerende effecten in het nummer die het zeker goed zouden doen als noise.
Noise is zeg maar muziek zonder duidelijke melodieën of ritmes die eigenlijk zijn schoonheid ontleet door effecten en prettige tonen. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Tim, alsjeblieft mallerd, 'Amar' voor mensen die me telefoonnummer kennen.
Maar Noise is zeg maar muziek die vrij is van standaartmiddellen als ritme, maten, melodieën etc.
Die pieptonen aan het begin en in de break is een voorbeeld van Noise muziek of die snel aanslaande basslijn aan het begin die klinkt als een machinegeweer, dat heet dan weer een Spectrobass. Er zaten ook wat oscilerende effecten in het nummer die het zeker goed zouden doen als noise.
Noise is zeg maar muziek zonder duidelijke melodieën of ritmes die eigenlijk zijn schoonheid ontleet door effecten en prettige tonen. |
juist...ben jij toevallig ook producer in dit genre? zou wel eens een typisch 'noise' nummer willen horen |
|
|
| kutvolkots |
Ik probeer het te leren op het moment. Het is moeilijk om die noise Effecten te maken, probeer maar eens met ne synth iets te maken dat klinkt als water dat op een metalen plaat stuitert of zo.
Maar ik heb wel wat voor je.
http://www.seb.cc/spacializer/
Als je goed genoeg over die bollen beweegt kan je iets krijgen dat als simpele noise klinkt, maar echte noise heeft ook nog tonen er in en zo. Het gaat om de goeie balans. Dingen als die biepjes bij the longest day of my life zul je ook tegenkomen in Noise. |
|
|
| Keldana |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Waarom the longest day of my live er niet op staat is me een raadsel, dat vind ik Armin's beste track ooit. |
Glad, that this piece of isn´t on the album ... beste Track ??? Not really ... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|