return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 
Nieuw album Armin van Buuren

New Wave
quote:
Originally posted by kutvolkots
Nee, want de zwaartekracht bepaald wat verticaal is als horizontaal opeens verticaal wordt verschuift het hele model.

De zwaarte kracht hier op aarde staat vast en heeft dus al bepaald wat horizontaal is. Je leest niet, want ik heb aangegeven in welke balans de tafel moet staan. Als je niet in staat bent mijn theorie te ontkrachtigen geef het dan aan. Je draaid om de specifieke punten heen waar het om gaat. ookal is de zwaartekracht elders anders, als het blaadje horizontaal ligt geldt nogsteeds de theorie die ik heb aangegeven.
kutvolkots
Nee je snapt niet wat ik bedoel. als je zou model hebt en de zwaartekracht komt opeens van de 'zijkant' dan draait het helem model mee en wordt dus de andere zijkant opeens onder en zo voort. Er bestaat echt niet zo iets als boven en onder en zijkant en zo.

Stel nou dat als je je op 90% graden van ons op de aardbol bevind, dan is is wat voor ons de onderkant is opeens voor en de zijkant. Het klopt niet, het zijn geen absoluten.
basd
quote:
Originally posted by kutvolkots
Nee je snapt niet wat ik bedoel. als je zou model hebt en de zwaartekracht komt opeens van de 'zijkant' dan draait het helem model mee en wordt dus de andere zijkant opeens onder en zo voort. Er bestaat echt niet zo iets als boven en onder en zijkant en zo.

Stel nou dat als je je op 90% graden van ons op de aardbol bevind, dan is is wat voor ons de onderkant is opeens voor en de zijkant. Het klopt niet, het zijn geen absoluten.

http://www.mensa.nl/algemeen/middenframe-contact.php

Ga maar iemand anders vervelen. Oprotten.
Asperge
quote:
Originally posted by basd
http://www.mensa.nl/algemeen/middenframe-contact.php

Ga maar iemand anders vervelen. Oprotten.

Ghehehehe:D
eieregooie
LOL

Geachte kandidaat,

Uw resultaten van de Mensa-thuistest waren zeer goed. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.

Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.

U kunt zich opgeven voor deelname aan één van de testdagen die wij regelmatig in Utrecht organiseren. Deelname aan een testdag kost 37,25 euro. Wilt u meer informatie ontvangen over deelname aan een testdag, dan kunt u het onderstaande formulier invullen. U ontvangt dan een bevestigingsbrief waarin wordt uitgelegd wat u moet doen om een uitnodiging te ontvangen.

De testdagen worden meestal om de twee maanden op een zaterdag georganiseerd.

Met vriendelijke groet

namens de Selectiecommissie van de Vereniging Mensa Nederland

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland