|
|
| WebmaN |
hij heeft gelijk...
bij de weg. de cd owned best wel een beetje naar mijn mening. er staan verschijdene nummers op die mij erg boeien. Wall of sound, Golddigger en Gypsy bijvoorbeeld. leuke cd om naar te luisteren. ongeveer net zo goed als Just be. enne zo goed was die cd nou ook weer niet he... |
|
|
| WebmaN |
hij heeft gelijk...
bij de weg. de cd owned best wel een beetje naar mijn mening. er staan verschijdene nummers op die mij erg boeien. Wall of sound, Golddigger en Gypsy bijvoorbeeld. leuke cd om naar te luisteren. ongeveer net zo goed als Just be. enne zo goed was die cd nou ook weer niet he... |
|
|
| kutvolkots |
| Zwijg sterveling, de Djumbo Jump ownt dat. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by WebmaN
hij heeft gelijk...
Hij 'owned' (wat een TMF-term trouwens), en daarna is ie ongeveer net zo goed als Just Be, die niet zo goed was?
Zal een beste CD wezen zeg. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Dat is ook er naast, leer eens wat relativiteit.
Er bestaat niet zo iets als boven, zijdelings, onder, achter, er bestaat alleen naast. De enige reden dat wij dat zo ervaren is omdat ons evenwichtsorgaan op zwaartekracht werkt.
En trouwens, een toetsenbord licht plat dus al zou het volgens jouw systeem zijn zou het nog altijd achter zijn. |
De definitie van boven, zijdelings, onder, achter is een plaatsaanduiding die men ervaart in het zicht. Niet in welke stand een onderwerp bevind bepalend door de zwaartekracht.
Text of een afbeelding kunnen zich ergens onder bevinden maar heeft geen invloed op de zwaartekracht. We moeten jouw mening hier dus ontkrachtigen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|