return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Aanslagen in Londen

magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Je moet zorgen dat buitelanders bv makkelijker een discotheek binnenkomen, dat ze zich in NL niet gefrustreerd voelen (maar op dit soort dingen zal wel de nodige discussie loskomen ;)).

Maar die terroristische aanvallen hebben daar niks mee te maken toch?
Het gaat om de deelname aan de oorlogen in Irak en Afghanistan.

Dit heeft niks met de anti moslim houding in NL te maken maar puur met fundementalisme en dat stop je niet door buitenlanders makkelijk een discotheek binnen te laten ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Maar die terroristische aanvallen hebben daar niks mee te maken toch?
Het gaat om de deelname aan de oorlogen in Irak en Afghanistan.

Dit heeft niks met de anti moslim houding in NL te maken maar puur met fundementalisme en dat stop je niet door buitenlanders makkelijk een discotheek binnen te laten ;)

Klopt helemaal, maar ik bedoel je moet ergens beginnen.

Discotheken binnen laten --> minder frustratie --> meer begrip --> geen anti westerse gevoelens... etc??
AirPole
quote:

Discotheken binnen laten --> minder frustratie --> meer begrip --> geen anti westerse gevoelens... etc??

pff, was het maar zo simpel. Meen je dit nou serieus?
BaRTeZ
quote:

ging het allemaal maar zo makkelijk ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by AirPole
pff, was het maar zo simpel. Meen je dit nou serieus?

Ja, dat meen ik.
Want ik kan talloze voorbeelden verzinnen dat er 2 buitenlanders voor mij stonden in de rij voor een toko in Den Haag, en zij te horen krijgen ' is voor leden' of andere crap, terwijl wij wel binnenkomen.

Hoe zou JIJ je voelen als je dat steeds gebeurde? Puur omdat je er anders uitziet? Daar ga je je zeker niet geaccepteerd door voelen in de maatschappij.

Maar ik draaf te ver door: oprotten met al dat terrorisme.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland