return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Strike 1 - The Seduction - 22-10-2005 Brabanthallen 'S-Hertogenbosch

jp
Als het net zo wordt als Dance Valley winter dan is het enige wat popelt een grote dikke verse hondendrol die bij UDC door de brievenbus gaat
Creamfields23
LOL inderdaad daar was ik ook geweest en dat was echt poep!!!
basvh
DV winter was gewoon een relaxed feestje. Vette sets van umek en dave clarke. :crazy:
En verder was er gewoon heeeel veel bier zoals een feestje in brabant hoort te zijn.

Hier in de winkel worden de kaarten voor strike one als meeste verkocht dus denk dat ze nog best wel wat publiek binnen hebben staan.
jp
quote:
Originally posted by basvh
DV winter was gewoon een relaxed feestje

Ik weet niet welke drugs jij gebruikt heb maar geen stuur effe een PM met het telefoonnummer van die dealer.

-verschrikkelijk publiek
-slecht geluid
-onzinnige indeling van de zalen
-garderobe die spullen verliest
-de prijs van het kaartje

En als Jean dan als enige de handen in de lucht krijgt lijkt me alles wel duidelijk.

Schandalig trouwens om de naam van Dance Valley te misbruiken om zo publiek te trekken :mad:

Maar goed om de locale economie te steunen (UDC zit hier tien minuten vandaan) is er een zeer grote kans hierbij aanwezig te zijn :haha:
basvh
quote:
Originally posted by jp

-verschrikkelijk publiek
-slecht geluid
-onzinnige indeling van de zalen
-garderobe die spullen verliest
-de prijs van het kaartje

ik dacht even dat je bij punt 1,2 en 5 het over mysteryland outdoor 2005 had.

quote:
Ik weet niet welke drugs jij gebruikt heb maar geen stuur effe een PM met het telefoonnummer van die dealer.

Dealer zit vlakbij brabanthallen, genaamd Heineken.

Ik heb gewoon toen relaxed feestje gehad, als een van de weinige. Ik begrijp niet dat jij Mysteryland dit jaar zo vet vond, want ik en de mensen waarmee ik was vonden het nou niet echt goed. Jij snapt mijn mening over DV Winter dus niet, ik de jouwe over ML niet. Stand= 1-1 ;) :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland