|
|
| Roger |
| maar bij dance valley was er teminste nog progressive:p wel met een frietgeurtje:clown: het publiek is echt afgrijselijk daar! helemaal als het alleen voor de hardere stijlen is verwacht ik |
|
|
| Asperge |
| 29 euro is daarentegen niet duur... |
|
|
| jp |
De vorige Struik 1 kostte 45 Euro
Gelukkig snappen ze wel dat tegenwoordig niemand zich dat meer kan veroorloven |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Roger
zal ook wel weer het standaard bosche publiek op af komen..
"ej kut dr is eindelijk weer een fuif in de buurt! Ja man kei vet! Hannie sjaan en bob gaan ook mee:crazy: " |
ach joh, bossche publiek is ook leuk joh. Impulz 2001 was toen echt geinig: halve tent verkleed net of het carnaval was en iedereen helemaal los bij de HQ :stongue: :haha: Mooi tijden.
Afgelopen Dance Valley Indoor was best te pruimen, je moet ook feesten JP een niet constant fototjes maken. :p |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by basvh
Afgelopen Dance Valley Indoor was best te pruimen, je moet ook feesten JP een niet constant fototjes maken. :p |
Ik had niets eens m'n eigen camera bij me en genoeg verdovende middelen om uren lang van het testbeeld te kunnen genieten. Kun je nagaan hoe slecht dat feest was: Gielen en Jean waren by far de beste dj's :( :( :(
Oh well :tongue2 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|