return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Tiesto verbrand op Ibiza!!!

Remy D
Omdat Tiesto zich was vergeten in te smeren is hij licht verbrand op zijn schouders, verder heeft het geen gevolgen op boekingen en zal hij ondanks zijn licht verbranden schouders toch zijn kunsten vertonen deze zomer..
kutvolkots
"Hallo, ik ben omgtijs.. Ik heb mijn schouders verbrand.. nu zit ik in de WW en kan ik de toch al zware sport van DJ'en echt niet meer uitvoeren. Betaalt verlof uiteraard, je dient me nog steeds 70% van de 10 000 per halfuur dat ik niet draai te betalen. Prettige zomer nog."

Ja nee, zo zal het zijn gegaan.
MaGiK54
Dat zijn nou de trance-feitjes waarop ik zit te wachten :stongue: :stongue:
jp
Nederland zou spontaan in de zee zakken als Tiesto niet z'n vinger in de dijk had gestoken. Zonder Tijs zijn we verloren :nervous:

Ik ben dan ook blij dat deze grootheid ons land, milieu en natuurlijk haar jeugd van de ondergang redt.

Laten we allen hopen dat meneer Verwest niet te veel pijn heeft geleden. Misschien is het slim een girorekening te openen zodat een levenslange voorraad after-sun de zijne kan worden.

Mocht er ooit een TPDP (Tiesto Politieke Dance Partij) worden opgericht dan stem ik daar zeker op :o
tijs08
gefeliciteerd hiermee Tijs! :rolleyes: :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland