return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Tiesto verbrand op Ibiza!!!

kutvolkots
Ja nee, natuurlijk.. als het over geslachtsdelen en ex-maaginhoud gaat mag het niet.. Nee ik moet me wel aan regels houden die mensen die ouder dan ik zijn gemaakt hebben zo'n 80 jaar geleden voordat ik geboren was he.
jp
ik zag daar laatst nog een filmpje van op ogrish.com of zo
Djeebie
Ben je trouwens geïnspireerd door Hans Teeuwen dat je voor die naam gekozen hebt?
kutvolkots
Nee, ik haat Hans Teeuwen zijn type humor 'Buitenlands zijn kut!' *Whayhayhhahaha* 'Turken moeten dood!' *Whhahahahahahahhah*

Niets mis op zich met het gebruiken van controversiele dingen in humor maar het moet wel een beetje intelligent in elkaar zitten. Stereotype autisten humor vind ik nog altijd de beste.
tijs08
quote:
Originally posted by kutvolkots
Ja nee, natuurlijk.. als het over geslachtsdelen en ex-maaginhoud gaat mag het niet..

Dat zeg ik niet, ik vind het gewoon een ranzige naam die nergens op slaat! Vraag me ook af hoe oud je bent, dat je serieus onder zo'n naam gaat lopen posten...

quote:
Originally posted by kutvolkots
Niets mis op zich met het gebruiken van controversiele dingen in humor maar het moet wel een beetje intelligent in elkaar zitten.

die naam van jou komt inderdaad heel intelligent over! :(

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland