return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Tiesto verbrand op Ibiza!!!

robin
quote:
Originally posted by kutvolkots
Nee, maar het is grappig om je iedere keer te zien zeggen 'dat boeit niet en *bladibla*'

Leuk dat ik even met je zielige menselijke geestje mocht spelen.

Jij ziet dat al als spelen met iemands geest? zozo.
jp
Laat die gozer nou. Ieder z'n ding. Als ie vervelend is zet je 'm gewoon op ignore. Pfff altijd maar dat gezeik. Neem alles niet zo serieus. We vallen in herhaling. En deze post lijkt wel een telegram.
Remy D
quote:
Joost ofwel teh ultim4te j00stet0rz heeft het en kent het hele periodieke systeem uit z'n hoofd inclusief relatieve atoommassa, atoomgetal en en electronconfiguratie.

Brenda ofwel Brendildo the Smegmababe word 's ochtends altijd wakker met een dildo in haar endeldarm en als ze dan moet schijten perst ze dat ding relatief zo hard uit haar anus dat het zo gaat bloeden dat door de magnetische velden AIDScellen worden aanmaakt, leuk als je dat kan maar je hebt er niet zoveel aan...
kutvolkots
Ik ben 16.

En zelf maar ik meer grappen van. 'Wie verzamelt er eigenlijk wat?' - Ander

'Ja, ik verzamel verkrachtte kinderlijkjes, ik heb al een hele verzameling in mijn kelder.' - Ik

'Zoenen met een meisje is heel normaal hoor. Ik heb zelf ook wel een paar keer met me zus gezoent. - Een of ander meisje.

'Wie heeft er nou niet een paar keer met je zus gezoent?' - Ik

'Jij peutert gewoon zo vaak in je neus dat het spontaan begint te bloeden..' - Meisje

'Jij peutert zo vaak in je kut dat het elke keer spontaan begint te bloeden.' - Ik

Typische asperger humor waarbij je moet nadenken om het te snappen en vooral ook humor die bijna niemand snapt en om kan lachen tenzij je een beetje buiten het 'normale' valt is de ervaring.
Remy D
quote:
Ik ben 16.

En zelf maar ik meer grappen van. 'Wie verzamelt er eigenlijk wat?' - Ander

'Ja, ik verzamel verkrachtte kinderlijkjes, ik heb al een hele verzameling in mijn kelder.' - Ik

'Zoenen met een meisje is heel normaal hoor. Ik heb zelf ook wel een paar keer met me zus gezoent. - Een of ander meisje.

'Wie heeft er nou niet een paar keer met je zus gezoent?' - Ik

'Jij peutert gewoon zo vaak in je neus dat het spontaan begint te bloeden..' - Meisje

'Jij peutert zo vaak in je kut dat het elke keer spontaan begint te bloeden.' - Ik

Typische asperger humor waarbij je moet nadenken om het te snappen en vooral ook humor die bijna niemand snapt en om kan lachen tenzij je een beetje buiten het 'normale' valt is de ervaring.

dit is echt de post van het jaar :o

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland