|
|
| TOR |
zo, op vraag van J een breaks mix van Sugar Mountain
de mix heet 'Fingerpaint' omdat er een aantal elementen inzitten van Digital Witchcraft. maar het gaat niet om een bootleg, de basis voor deze remix lag wel degelijk bij Sugar Mountain.
*link removed* |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
zo, op vraag van J een breaks mix van Sugar Mountain
|
Ik kan deze versie veeeeel beter appreciëren. Het arty-farty "lazy" gevoel is weg en de track geeft me nu meer meer een "rustig" gevoel. De piano komt ook heel goed tot zen recht. Kzal den J ook maar bedanken.
....en wat met een hardtrance versie? :p ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
I love it!! :eyes:
Enige minpunt is misschien dat de kicks redelijk zwak lijken, zodat er weinig verschil (en spanning) tussen de stukken met en de stukken zonder kick is. Maar de opbouw en structuur is geweldig, en alle verschillende toevoegingen (basslijn, stukjes Fingerpaint,...) zijn echt super!! Sterke remix, en exact wat ik voor ogen had! Great job!! :crazy:  |
|
|
| TOR |
de kick is redelijk licht, ja. wou hem niet al te stevig maken, aangezien het om een rustig nummertje gaat. ik kan altijd een andere proberen..
bedankt om te luisteren :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Erg benieuwd naar dit, was van plan om het orginele zeker en vast te draaien maar dit zou mij wel eens meer kunnen liggen :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|