|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Leg eens uit.
Dat zei ik ook niet, en dat over Ableton is echt gewoon een sneu statement. |
Laat maar Bas, sommige mensen zijn hier op hun pikkie getrapt als het over hun held gaat. |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Laat maar Bas, sommige mensen zijn hier op hun pikkie getrapt als het over hun held gaat. |
denk dat sommige mensen op hun pikkie getrapt zijn omdat ik dat over techno zei :D :D
en nee ik ben niet op mijn pikkie getrapt... want meneer 'omgtijs' is niet mijn held :( jammer :crazy: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by dj_spare
denk dat sommige mensen op hun pikkie getrapt zijn omdat ik dat over techno zei :D :D
en nee ik ben niet op mijn pikkie getrapt... want meneer 'omgtijs' is niet mijn held :( jammer :crazy: |
Oh nee hoor, mij heb je er niet mee. Het zal me jeuken wat je daar over zegt. Zolang ik zelf maar weet wat goede muziek is.
Maar het zegt wel meteen wat over jou door meteen het op Trainwrecktechno te gooien ("zullen we maar zeggen"), want je weet dat Basd van techno houdt. Oftewel, je schiet snel in de verdediging.
Het gaat niet om dat Tiesto foutloos mixed. Dat doet niemand. Dat is gewoon een feit, en of dan Tiesto meer foutloos draait dan een andere dj: lekker belangrijk. Moet daar meteen een naampje bij? Dan begin je met je vingertje te wijzen op die manier, door een muziekstijl te beoordelen/veroordelen. En dat vind ik persoonlijk jammer.
Laat gewoon mensen/stijlen/dj's in hun waarde. Persoonlijke smaken kunnen verschillen, maar daar hoef je nog niet af te geven op andere stijlen. |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by jp
Van Geel: dj Tiësto inzetten voor milieu
DEN HAAG (ANP) - Staatssecretaris Van Geel van Milieu zou graag zien dat dj Tiësto zich inzet voor het milieu in Nederland, zoals popster Bono het icoon is geworden van de campagne voor armoedebestrijding in Afrika.
Van Geel opperde dat maandag in het Haagse theater Diligentia waar hij de aftrap gaf voor een serie debatten over een nieuw milieubeleid van het kabinet.
Milieu is niet echt populair. Mensen zeggen dat ze milieubewust zijn, maar handelen er niet naar. Een Nederlandse Bono zou kunnen helpen. ,,Misschien moeten we een icoon zoeken die zich wil verbinden met onderwerpen, die niet sullig zijn. Vanuit mijn ministerie is dj Tiësto aangedragen, omdat hij jongeren aanspreekt'', aldus Van Geel.
:stongue: :stongue: :stongue: |
Die sig:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|