return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
GTA heeft zijn eigen stadium op planeet per Berlijn op 9 Juli in Berlijn!

NetDJ's
Ik heeb its gefunden in de duitse Thread.

GTA heeft zijn eigen stadium op planeet per Berlijn op 9 Juli in Berlijn!

Aan geschiedenis: Netx, Piotro en mijn fewness hebben zelf een exclusieve vergadering van Ta bij het weekend overwegen LP om, toen het betekende, het geen van beide te maken de schiproute van het Club Comission Berlijn te geven, werd het Project originele Xth het feit dat wij met een klein auto en een geteerd zeildoek van het plankbed van plaatsaandrijving gepland en in het geheim met u te plaatsen een half uur maakt nog altijd partij en blijft dan snel trekken, alvorens de politie komt.

Dan vernamen wij planeet B en daar eenvoudig geroepen tijden. Het resultaat ziet hier u! Wij zullen nu een plaats tussen de stadia met onze auto nemen en zullen correct verwacht 20.000 - 50.000 mensen verwarmen!

DJs tot dusver:

Wij zijn nog in onderhandelingen met binnen of anderen van Berlijn en Hamburg en hopen dat wij nog 1-2 gekke namen daarnaast worden, maar wij kunnen reeds zo tijdenbrandkast zijn dat onze stijl daar wordt gespeeld!
Als I de andere stadia daar beschouwt, kunnen wij ook onderscheiden daardoor goed. Hoe de gehele looppas?
Pio, Harald en ik zal maken, klaar want de overwinningskolom morgen de vrachtwagen op Zaterdag (, d.w.z. zal drijven die LfA voor ons enigszins verschillend) ons zal in werking zal stellen daar breed en maken.
Onze installatie het opheffen en gaat los het geheel!

Financiering: Wij financieren voorlopig het geheel van onze privé kist en proberen nog minstens één deel van de kosten zuiver over te krijgen sponsors. Als nochtans iemand ons project wil steunen, dan kent hij graag schenkingen!

Zelfs doet 5 euro ons goed:

Harald Bootz
Hamburg Sparkasse
BLZ 20050550
rekening 1218472700

Wij kunnen het vieren worden verboden niet! Het weekend LP zal altijd enigszins speciaal blijven! Bak ton de wortels!

Ik hoop dat u en aan gesteunde ons en zo GTA talrijk lijkt!***

sorry voor mijn fouten, lang her dat ik nederlands heeb geschrijven.
hier findet je de orignal post

Vibes ......
X-Tune
:haha:

Deutch bitte..

edit:
http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&forumid=44&threadid=276272

danke!
:p
Yimanya
ich verstehe dich nicht.
Real
quote:
Originally posted by NetDJ's
Bak ton de wortels!

:D :D
X-Tune
werd het Project originele Xth het feit dat wij met een klein auto en een geteerd zeildoek van het plankbed van plaatsaandrijving gepland en in het geheim met u te plaatsen een half uur maakt nog altijd partij en blijft dan snel trekken, alvorens de politie komt.

Haha, gaan we een zeil besmeurd met teer boven onze auto hangen alvorens de politie komt? Snel blijven trekken dus.
:haha:

Babelfish rulez! :crazy:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium