|
|
| diddi |
Elk jaar kan ik mij ergeren in het feit dat de festivals er weer aankomen. Niet dat ik mijn slaap er voor laat, maar deze morgen was het alweer van dat op de radio: "Gisterenavond is TW begonnen...". Ik kan u garanderen dat we weer héél het weekend TW gaan moeten volgen via diverse media.
Versta me niet verkeerd, ik heb respect voor de rockers onder ons, maar moet een jaarlijks event zoals TW altijd zo breed in de media worden uitgesmeerd?
En de reden ligt in het soort muziek blijkbaar...
Een Dj Tiesto is 10 regels waart in de gazet, een City parade is er wel 20 regels waart (en opgelet, volgens vele media is dat een puur Techno feestje...), een TW is een pagina waart...
Hoe komt het in godsnaam dat er een discriminatie bestaat over elektronische muziek in het algemeen? Duizenden liefhebbers worden elke keer genegeerd, behalve als er weer een drugsvangst is geregistreerd, terwijl duizenden jongeren in het weekend op elektronische muziek uitgaan.
In mijn ogen is dit pure discriminatie... :crazy: :crazy:
gReetz |
|
|
| Jasperovitsj |
Het is tegenwoordig aan het beteren hoor :)
Bijvoorbeeld bij Antwerp Is Burning: nieuwsitem van meer dan een minuut tijdens het journaal, veel reclame in de Gazet Van Antwerpen, 2 volledige pagina's in Zone 03, en alles relatief positief ingekleed. We zijn er nog ni, maar ik zie toch serieus wat beterschap tegenover 3 jaar geleden :) |
|
|
| diddi |
Kvind het nog altijd veeeeeeel te weinig :mad:
gReetz |
|
|
| Bunz |
gek
iedereen wil trance meer bekend maken maar als er dan eens iets bekend is, wordt dat neergehaald wegens te commercieel. |
|
|
| Jasperovitsj |
Uhhu, het is een tweesnijdend zwaard hé :)
Maar meestal is het gewoon zo dat meer bekendheid commerciele mensen aantrekt die een graantje mee willen pikken van het succes, maar totaal niet geinteresseerd zijn in de echte intrinsieke waarden van het genre. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|