return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 
doelgerichte discriminatie van de Trance-scene

djcresto
quote:
Originally posted by diddi
Gisteren op het VRT-journaal... ik denk een 5 min. topic met Mijnh. Schuurmans himself om alles nog eens aan te prijzen... "De beste dit, de beste dat...", kortom de beste in alles!!

dat is het juist wat de pers interesseert, de beste zijn. Dezelfde wetten gelden voor de sport.
Waarom komt er bv zoveel veldrijden op tv: omdat we daarin de beste zijn. De sport wordt door amper 5 man en ne paardekop beoefend.
X-Tune
Blijkbaar willen jullie dat trance (nog meer) commercieel wordt.
Real
quote:
Originally posted by X-Tune
Blijkbaar willen jullie dat trance (nog meer) commercieel wordt.

Idd. Hoe meer "underground" hoe toffer. :)

Maar al da Werchter-gezeik begint me toch men keel uit te hangen. Superfestival, daar nie van, maar damn, tis Werchter al wat de klok slaat tegenwoordig. :o
X-Tune
quote:
Originally posted by Real
Idd. Hoe meer "underground" hoe toffer. :)

Maar al da Werchter-gezeik begint me toch men keel uit te hangen. Superfestival, daar nie van, maar damn, tis Werchter al wat de klok slaat tegenwoordig. :o

Beter nu dan met Kerstmis. :conf:
Nee, vandaag nog in de kranten, maar morgen is het weer gedaan. Daarbij is het bijna weer komkommertijd, hoewel de Boonen precies ook vroeg zijn dit jaar.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by X-Tune

Nee, vandaag nog in de kranten, maar morgen is het weer gedaan.

Vorig jaar zijn ze toch schoon blijven doorbomen over Werchter in hun festival reports, was dan wel op Jim-Tv en TMF. MTV was te druk bezig met Lowlands te hypen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium