|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by diddi
Gisteren op het VRT-journaal... ik denk een 5 min. topic met Mijnh. Schuurmans himself om alles nog eens aan te prijzen... "De beste dit, de beste dat...", kortom de beste in alles!! |
dat is het juist wat de pers interesseert, de beste zijn. Dezelfde wetten gelden voor de sport.
Waarom komt er bv zoveel veldrijden op tv: omdat we daarin de beste zijn. De sport wordt door amper 5 man en ne paardekop beoefend. |
|
|
| X-Tune |
| Blijkbaar willen jullie dat trance (nog meer) commercieel wordt. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Blijkbaar willen jullie dat trance (nog meer) commercieel wordt. |
Idd. Hoe meer "underground" hoe toffer. :)
Maar al da Werchter-gezeik begint me toch men keel uit te hangen. Superfestival, daar nie van, maar damn, tis Werchter al wat de klok slaat tegenwoordig. :o |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Real
Idd. Hoe meer "underground" hoe toffer. :)
Maar al da Werchter-gezeik begint me toch men keel uit te hangen. Superfestival, daar nie van, maar damn, tis Werchter al wat de klok slaat tegenwoordig. :o |
Beter nu dan met Kerstmis. :conf:
Nee, vandaag nog in de kranten, maar morgen is het weer gedaan. Daarbij is het bijna weer komkommertijd, hoewel de Boonen precies ook vroeg zijn dit jaar. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Nee, vandaag nog in de kranten, maar morgen is het weer gedaan. |
Vorig jaar zijn ze toch schoon blijven doorbomen over Werchter in hun festival reports, was dan wel op Jim-Tv en TMF. MTV was te druk bezig met Lowlands te hypen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|