|
|
| New Wave |
Kijk, het gaat allemaal om de cijfertjes.
'TMF the DJ's' was 5 jaar geleden een programma van hoogstaand kwaliteit. (weet niet of het ook bij TMF belgie te zien was.) Elke zaterdag had je een flink programma. Maar als de animo weg is dan gaat het programma weg. Als iets niet 'groot' is dan zal het ook niet op tv komen. Hoe lullig het voor die kleine groep ook is. Wat het grote volk leuk vind wordt op tv laten zien.
Het is geen discriminatie. Het is gewoon een commerciele strategie wat bepaald wat er uitgezonden wordt. |
|
|
| Kaidreas |
mja ze lieten altijd op de beste uren zien. vrijdag en zaterdag rond 10-12, wanneer iedereen is gaan feesten of zich gereed maakt. :rolleyes:
ma inderdaad new wave, het draait allemaal rond $bling bling$
"lifestyle of the rich and the famous and those werchter-gangers" |
|
|
| kutvolkots |
| Sgaap is in het hiernamaals samen met alle andere mensen die ik totaal geownt had met voetbal. |
|
|
| Bertn |
euh mensen, ik heb in een bepaald boekje gelezen wat de media schreef toen T/W nogmaar 5 jaar bestond of zo. Toen ging het CONSTANT over "het festival waar de jeugd verloederde, waar constant naar hippiemuziek werd geluisterd en wiet werd gerookt".
zo werkt het nu eenmaal in de media. het duurt een gans aantal jaren vooraleer een bepaald fenomeen ingeburgerd raakt in de maatschappij. denken jullie dat het toendertijd "moderne" werchter zo breed uitgesmeerd werd?:) Stel dat antwerp is burning of iets gelijkaardigs nog 20 jaar doorgaat, en jaarlijks meer en meer volk trekt, dan zal daar in de media ook meer en meer over gerapporteerd worden. Kijk maar naar I love techno: hoe groter het wordt, hoe meer media-aandacht. dat is hoe het systeem werkt.
En dan heb ik het nog niet gehad over de keerzijde: werchter is een commercieel mediacircus geworden voor 15jarige pubers. de echte underground festivalsfeer is allang verdwenen om plaats te ruimen voor de jaarlijkse peperdure parade van wereldbekende mainstream rock-pop-en soms ook dancegroepen. het is allang niet meer wat het geweest is.
wees blij met de geringe media aandacht die trance krijgt, voor mij hoeft het echt niet meer zijn.
just mijn twee centen:o |
|
|
| kutvolkots |
| Oh phoey. Ik wil niet dat trance geaccepteert raakt. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|