return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
doelgerichte discriminatie van de Trance-scene

Kaidreas
kvlt... dus underground... en das voor alle genres???
hehehehehe kvlt-prog :D
kutvolkots
Zo had ik het nog nooit bekeken..

Nee maar kvlt slaat zeg maar op de cult waarin je leeft, wat friends/justintimberlake/vondutch is voorbreezersletjes is de kvlt voor blackmetallers zeg maar hun kvltuur.

Of misschien staat het wel voorkutvolkots
Dark Apostle
quote:
Originally posted by kutvolkots
Wat vorstgebeten is weet ik totaal niet, ik ben ook vrij nieuw in de black metal scene.

Er is blijkbaar een black metal groep (weet nimeer de welke) die het niet kan laten om het woord Frostbitten te gebruiken, vandaar dat er ondertussen de term "vorstgebeten" is ontwikkeld in onze streken. Kon zijn dat het u ook ter oren was gekomen.
kutvolkots
Nee, helaesch. In den Nederlanden kennen wij die luxe niet.
websley
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Je verwijst duidelijk naar we men noemt Futurepop en ik vind het globaal gezien verschrikkelijk, vooral door die vocals (bv Ronan Harris van VNV Nation), EBM begint nu ook terug wat te tappen van het Futurepop-vaatje, na de tour op te gaan van industrial, en brengt dan synth-melodiën met distorted vocals (bvb: Amduscia, Psyclon Nine, etc)

en ja ik ga om met autist...goths, ik erger me wel meer en meer aan hun snobisme "je kan geen goth worden, je bent er als een geboren"...waarop ze prompt Within Temptation opzetten.

Over WT gesproken, wanneer gaat Tiësto eens iets van hun remixen?

Ach, je moet nie zo zwaar praten over die scene. Ik heb toevallig een VNV-concert bijgewoond en heb er erg van kunnen genieten. Tenslotte is het publiek daar lang niet zo ingenomen als wat jij nu zegt. Je hebt een grote mengeling van de epic-trance met echte die-hard gothics publiek. Neem Ronan die (bijna letterlijk) de spot drijft met zogenaamde "verfijnde" industrial-bewegingen en je hebt daarbovenop een leuke avond.

Mischien is die trend wel heel goed, want zo krijgen we MEER Trance-volk indirect in de goa-scene (want die anthem-hippies zullen toch nooit toegeven aan techno-industrial:p)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium