return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
doelgerichte discriminatie van de Trance-scene

Dark Apostle
quote:
Originally posted by kutvolkots
Ja, het is van hetzelfde commerciele niveau ja op zich. Moet kunnen.

Een gothic zal niet snel naar WT luisteren trouwens, al helemaal niet snel naar Gothic Metal, Meer naar die industriele gothic en zo en dingen als nu rave en darkwave.

Maar het klopt overigens wel wat ze zeggen hoor. Je kan je wel kleden als gothic en zo maar dan hang je de typerende naar eigen zeggen relativerende levensovertuiging nog niet aan. Als je veel van die mensen die graag gothic willen worden zou zeggen wat het echt in houd en dat het niet draait om duisterheid en satan aanbidden en wicca en al die bull zullen ze ook niet snel meer willen.

Weet ik :)

Maar degeen die dat luidop proclameren zijn net degeen die in het stereotiep cliché vallen (gewoonlijk die steeds in baljurk rondhotsen) enfin toch hier in Antwerpen en omstreken, Antwerpse goth-scene is zoizo redelijk snobby.
Het is me trouwens opgevallen dat de gothic-scene nog al eens durft te verschillen van streek tot streek. Hier in Antwerpen is vooral electronica populair, maar aan de kanten van Geel boert Medieval dan weer heel goed.
Dark Apostle
quote:
Waarom is de belgenlandse© vlag in relief en de Nederlandse niet?

Kweeni, Nederland is zoizo vlak
kutvolkots
Ja, je hebt inderdaad heel veel mensjes van mijn leeftijd die denken dat ze duister en zwart moeten zijn om gothic te zijn, en corpsepaint en zo, maar dat is meer blackmetal en kvlt dan gothic. En dat zwarte, dat valt ook mee, donkerpaars is meer een gothic kleur dan zwart.

Ik word ook ziek van mensen die zich 666-gothic-girl of zo op forums noemen. Gothics hebben niets met 666 en het is nog altijd 616, keertje fout vertaald.

Gewoon, dat soort mensen laten andere mensen denken dat gothics draait om het aanbidden van het kwaad en het offeren van mensen. Waardoor er weer meer van dat soort nepgothjes komen en zo blijft het door gaan.

Handig toch dat Nederland plat is? Dan stoot je je teen niet als de dijken eenmaal doorbreken.
Dark Apostle
quote:

Handig toch dat Nederland plat is? Dan stoot je je teen niet als de dijken eenmaal doorbreken.

pas op, het hoogste punt van Nederland lag toch een stukje boven de zeespiegel :p

btw merci voor info ivm "616", kwam nog te spraken op Graspop, we konden alleen niet op het nummer komen.

btw ken jij de uitdrukkingen "kvlt" en "vorstgebeten"?
kutvolkots
kvlt wel, dat spreek je uit als cult, zo noemen blackmetallers zich en tegenwoordig ook andere mensen die zich heel erg underground vinden.

Ik vind het wel grappig, ik heb ook een custom T-shirt laten drukken met de tekst er op "AVTIST®"

Wat vorstgebeten is weet ik totaal niet, ik ben ook vrij nieuw in de black metal scene.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium