|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Nee, voor gothics. |
Oh my goth, iemand gebruikt een verboden TA-woord |
|
|
| kutvolkots |
Straf me, de gemiddelde opvattingen van een tranceaddict zijn overigens wel een mildere vorm van die van een gothic hoor.
En die van gothics zijn een mildere form van die van een autist.
En die van de gemiddelde autist is een mildere vorm van dat van mij.
Gothics staan dus dichter bij mij dan tranceaddicts en dus zijn ze beter.
Trouwens, underground gothic muziek en trance.. precies hetzelfde op de vocalen na. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Trouwens, underground gothic muziek en trance.. precies hetzelfde op de vocalen na. |
Je verwijst duidelijk naar we men noemt Futurepop en ik vind het globaal gezien verschrikkelijk, vooral door die vocals (bv Ronan Harris van VNV Nation), EBM begint nu ook terug wat te tappen van het Futurepop-vaatje, na de tour op te gaan van industrial, en brengt dan synth-melodiën met distorted vocals (bvb: Amduscia, Psyclon Nine, etc)
en ja ik ga om met autist...goths, ik erger me wel meer en meer aan hun snobisme "je kan geen goth worden, je bent er als een geboren"...waarop ze prompt Within Temptation opzetten.
Over WT gesproken, wanneer gaat Tiësto eens iets van hun remixen? |
|
|
| kutvolkots |
Ja, het is van hetzelfde commerciele niveau ja op zich. Moet kunnen.
Een gothic zal niet snel naar WT luisteren trouwens, al helemaal niet snel naar Gothic Metal, Meer naar die industriele gothic en zo en dingen als nu rave en darkwave.
Maar het klopt overigens wel wat ze zeggen hoor. Je kan je wel kleden als gothic en zo maar dan hang je de typerende naar eigen zeggen relativerende levensovertuiging nog niet aan. Als je veel van die mensen die graag gothic willen worden zou zeggen wat het echt in houd en dat het niet draait om duisterheid en satan aanbidden en wicca en al die bull zullen ze ook niet snel meer willen. |
|
|
| kutvolkots |
| Waarom is de belgenlandse© vlag in relief en de Nederlandse niet? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|