return to tranceaddict

Fred Acler - Audio Therapy part9

FredAcler
Slängde ihop en ny del av Audio Therapy på midsommarafton, men först nu ligger den uppe på min "nya" sida :):)

Audio Therapy Part9
Låtlista:

1. Space Manoeuvres - Stage One (Leama & Moor Remix)
2. Dominic Plaza pres. Sayes - Satisfaction Guaranteed
3. Vadim Zhukov - Nothing Matters (Original mix)
4. Armin van Buuren - Shivers (Original mix)
5. Ernesto vs Bastian - A Few Seconds After Transfer
6. Agnelli & Nelson - Hudson Street (N.Y Mix)
7. Ernesto vs Bastian - Darkside Of The Moon (Dogzilla remix)
8. Marco V - More Than A Life Away (DJ Preach remix)
9. Mojado - Senorita (Mr. Sam remix)

LADDA NER!!

Hoppas det kan vara nåt som passar. :):)
fred-acler.tk
Laszlo
Ser mysigt ut, men hör du...en direct download-länk please. Går ju inte högerklicka och spara mål som på din flash-sida. Äckelquicktime envisas med att spela upp låten direkt i firefox...död åt apple :whip:
FredAcler
quote:
Originally posted by Laszlo
Ser mysigt ut, men hör du...en direct download-länk please. Går ju inte högerklicka och spara mål som på din flash-sida. Äckelquicktime envisas med att spela upp låten direkt i firefox...död åt apple :whip:

Ooopps, hade visst glömt det, men nu finns det en direktlänk oxå. Tack för påminnelsen :)
Trevlig lyssning ;):)
Laszlo
quote:
Originally posted by FredAcler
Ooopps, hade visst glömt det, men nu finns det en direktlänk oxå. Tack för påminnelsen :)
Trevlig lyssning ;):)

Tackar och bockar...lyssnade via din hemsida...skittight mixat som vanligt! Keep it up..!
FredAcler
Det var kul att höra. :D
Var på ett sånt bra humör på dagen på midsommarafton, så jag kände att jag vill göra nåt med iaf lite fart i *hehe* Det är väl lite småmissar här där, men men det är sånt man får leva med.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden