|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Group B: -
|
In groep B vond ik eigenlijk ook helemaal niks echt de moeite, maar als er dan toch iets moet doorgaan..
Group A: M.I.K.E. - Salvation
Group B: Mike Koglin vs P.O.S. – Untitled Audio
Group C: 16 Bit Lolita's - Sedna
Group D: Aalto - 5 |
|
|
| Bertn |
ook gestemd.
Group A: MIKE - salvation
Dit was een makkie:D Uiteraard heb ik vooral voor de Plastic Boy remix gestemd:)
Group B: Ottaviani - Through your eyes
Dat was al iets moeilijker. Die BT plaat is daar precies hard aan het winnen, maar die heb ik nog nooit gehoord.
Group C: Cape Town - proglifter
Getwijfeld tussen 16bit lolitas, hybrid en Cape town. De rest van deze poule is brol.
Group D: Airbase - Escape
Eén van de betere platen van het jaar imo:) |
|
|
| FCB_Fanatic |
Group A: M.I.K.E. - Salvation
Group B: Mike Koglin vs P.O.S. – Untitled Audio
Group C: Cape Town - Proglifter
Group D: Galen Behr vs. Hydroid - Carabella
Salvation was voor mij in group A ook een vrij makkelijke en logische keuze en natuurlijk ook voor die geweldige PB remix.
In group B lag de keuze minder voor de hand. Ik twijfelde vooral tussen "Giuseppe Ottaviani – Through Your Eyes", "Andy Moor vs. Orkidea - YearZero" en "Mike Koglin vs P.O.S. – Untitled Audio". De andere tracks vind ik minder en die BT track heb ik nooit eerder gehoord. Uiteindelijk voor untitled audio gekozen.
Group C vooral getwijfeld tussen proglifter en arisen, maar uiteindelijk toch maar voor proglifter gekozen :)
Group D is de keuze uiteindelijk op Carabella gevallen. Vind ik uit die lijst op dit moment toch nog het beste |
|
|
| Bunz |
A: Sean Tyas - Lift (om een of andere reden ben ik niet zo'n fan van salvation, en blijkbaar de enige hier)
B: Mark Norman - Brasilia (gewoon een dikke plaat)
C: Arksun - Arisen (geen echte uitschieters in deze groep)
D: Orjan - Arctic Globe (moeilijke keuze)
kmoet er wel bij zeggen da ik de helft van die platen gewoon niet ken |
|
|
| CygnusX |
A: 05 Selu Vibra - Divine
Moeilijke keuze tussen Morning Drive en Divine
B: 11 DJ Shah pres. Sunlounger – White Sand
Weer een moeilijke keuze tussen White Sand en Untitled Audio
C: 01 Arksun - Arisen
Niet zo moeilijk :)
D: 10 Airbase - Escape
Escape steekt hier ook bovenuit
Oeioei, 50% van mijn stemmen begint met een A :nervous: :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|