|
|
| Wildfir3 |
Ownage, een thread van mijzelf!
Wie gaat er vakantiejobben, wanneer, waar en wat? :)
Ik begin vanaf morgen tot eind juli in een stapelplaats van Dreamland, de speelgoedketen... Vrachtwagentjes lossen enzo... ni zo heel erg fijn werk, maar goed voor de fysiek, en voor de portemonnee.
Nadien begin augustus twee weken speelplein, en terwijl ook wa blokken voor herexamens... nadien nog verder blokken, en eind augustus herexamens
joy to the world! :) |
|
|
| lievez |
VPK Erembodgem
wsl Karton stapelen op paletten joy :whip:
1 week juli
2 in augustus
ast ma verdiend eh :D :D |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik werk ondertss, moest ik nog studeren, dan was het prolly quick geweest. |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik heb nog niet gezocht achter werk, omdat ik geen volledige maand of zelfs 2 weken kan werken. Daarom ben ik van plan om wat interims te doen in de dagen dat ik wel vrij ben. Vorig jaar is dat geen proleem gebleken, dus dit jaar zal et ook wel meevallen hoop ik.
Overmorgen begint ook het Wereldfestival van Folklore hier in Schoten, één van de grootste festivals van Europa. Ik zit daar al enkele jaren mee in de Regieploeg, en hoewel dat vrijwilligerswerk is kijk ik er toch elk jaar hard naar uit. Nu eerst een week alles opbouwen in de tent en buiten, en daar leert ge toch een hoop bij over licht en geluid. Daarna een week festival waar wij moeten zorgen dat alle voorstellingen vlot verlopen. Veel sfeer, toffe groep, véél drankbonnekes en heel fijn werk, alleen jammer dat het ni betaald is :sadgreen: :o :toothless |
|
|
| TOR |
net zoals vorig jaar.. in augustus ticketverkoop + winkels in het Boudewijnpark/Dolfinarium hier in Brugge.
verdient niet zoveel, maar is een leuke omgeving.. je zit constant tussen de mensen ook :)
wel nog geen contract getekend, dus ik kan nog afzeggen mocht ik vóór de begindatum een interessante vaste job vinden.
had gewoon al een vakantiejob ingelast voor het geval ik niet direct vast aan het werk zou kunnen. kwestie van geen maandenlang op mn lui gat te zitten :toothless |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|