|
|
| Jasperovitsj |
Yeah, sommige mensen zijn gewoon beter dan anderen, met al die doping hetze lijkt het nu precies of uitzonderlijke fysieke prestaties kunnen ni meer :conf:
EDIT:
Over Museeuw: ik denk dat die mens alleen doping heeft genomen in de laatste 2 jaar van zijn carrière ofzo, tijdens en na zijn 2de comeback. Ik denk echt dat hij al de rest (zijn klassieke zeges, de wereldtitel) volledig clean heeft gewonnen. En daarom mag je echt ni heel zijn carrière als een leugen of verraad afdoen, alleen maar omdat hij zich op het einde heeft laten verleiden... |
|
|
| Gladius |
idd, als der nog maar ene een beetje te gespierd is of wa teveel gefocussed is, zegt ons pa 'amai das ni normaal ze, die zal wel pakke!'
:whip: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by diddi
Nooit echt fan van Armstrong geweest. Hoge bomen vangen veel wind. Ze hebben Merckx in den tijd ook dikwijls proberen te beschuldigen van doping gebruik. Ik wacht nog af tot het gerechtelijk onderzoek afgerond is. |
Komt er nog een gerechtelijk onderzoek? |
|
|
| diddi |
| quote: | | Komt er nog een gerechtelijk onderzoek? |
Da weet ik eigenlijk niet. Ik wil gewoon zeggen dat ik alles zal geloven indien een onafhankelijk labo officieel verklaart dat er EPO en (dus spierversterkende middelen of doping) is gevonden in het bloed.
@ Jasper:
Toch vind ik Museeuw nen ongeloofelijke schijnheiligaard. VDB spuwen ze uit, terwijl Museeuw nog altijd als onze Vlaamse Leeuw wordt beschouwd. Respect voor Filip Meirhaeghe die ten minste toegeeft gebruikt te hebben.
Museeuw: 7/07/'03: Landuyt Nu zou ik 80 à 100 wespen nemen en bij vertrek op 9 juli minimaal 40 en maximaal 60, dan volledig clean vanaf 19 juli.
gReetz |
|
|
| Phortastic |
degene die hier zeggen, iedereen pakt, tis allemaal ni clean: doe es ni zo kansloos en scheer ni iedereen over dezelfde kam.
Ook alle allochtonen zijn krapuul zeker?
degene die hier zeggen, niemand pakt: ge zijt naïef. Riis won de Tour in 97 met een hematocriet van 67 ofzo lol. Nuff said. Maar daar spreekt geen kat van.
en over museeuw... agree met jasper.
Net of Merkx nooit nix gepakt heeft lol. Ni naief doen he... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|