return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 
Tour De France 2005

CygnusX
quote:
Originally posted by Phortastic
lol ge mist totaal zen punt. Hij zegt hier niet da hem makkelijk 5 ritten had kunnen winnen. Waar haalde da nu weer uit?

Hij heeft me de afgelopen Tour anders toch enkele keren het idee gegeven dat hij het op zijn gemakske deed en niet veel moeite deed.

quote:
Hij wil gewoon zeggen da ge voor bepaalde mensen gewoon niks goed kunt doen, ook al wint ge 5 ritten of ge wint er maar 1.

Zo'n mensen hebt ge altijd. Ik vind niet dat hij zich daar iets van moet aantrekken. Alle echte grote kampioenen zijn egoïsten.
Phortastic
quote:
Originally posted by CygnusX
Hij heeft me de afgelopen Tour anders toch enkele keren het idee gegeven dat hij het op zijn gemakske deed en niet veel moeite deed.

ge onderschat volgens mij toch zen leeftijd zenne... en zen voorbereiding was ook niet je dat. en ook in de beklimmingen reed hij niet gewoon iedereen in de vernieling zoals vroeger. volgens mij zou hem volgend jaar de tour zowiezo niet meer winnen.
djcresto
quote:
ge onderschat volgens mij toch zen leeftijd zenne... en zen voorbereiding was ook niet je dat. en ook in de beklimmingen reed hij niet gewoon iedereen in de vernieling zoals vroeger. volgens mij zou hem volgend jaar de tour zowiezo niet meer winnen.

Het was toch duidelijk vond ik dat hij minder goesting had dan de voorbije jaren. In intervieuws liet hij toch meermaals verstaan dat hij smachte naar het einde.
Xilver
Ey manne, den tour is gedaan. Gedaan met zeveren over da saai fietstochtje :p
cyberia
quote:
idd cresto. En waar gaat het uiteindelijk om? Om die gele trui natuurlijk. Cyberia denk je nu echt da daar nog over gesproken wordt binnen 10 jaar hoe glansrijk Lance zen tours won? Waarom het risico nemen om op bijna 34 jarige leeftijd de ziel uit uw lijf te rijden en uiteindelijk een inzinking te krijgen waardoor hij de gele trui zou mislopen? Hij doet wat Merckx, Indurain en Hinault niet konden: Stoppen op zijn hoogtepunt. En dat is ook alles wat er binnen 10 jaar nog herinnerd zal worden hoor, en niet dat hij in zen laatste Tour "slechts" 1 rit won. (Terwijl zen ploeg wel gewoon 3 ritzeges + ploegentijdrit wint en de witte trui wint)

Hij zal de boeken ingaan als de man dat 7 keer de tour won en er zal idd niet gesproken over hoe glansrijk hij die gewonnen heeft(het had gewoon wat mooier geweest om zien:p).Alhoewel er nog steeds geklapt wordt hoe Merckx nog steeds aanviel hoewel dat niet nodig was.+Nu ja Armstrong is Merckx niet.
In alle geval hij heeft er 7 tours gewonnen,het verdient.
Over dat zijn ploeg in z'n laatste tour 4 ritzeges en de witte trui wint,zal ook nie meer gesproken worden:p:toothless

ging Armstrong eigenlijk ook niet es proberen van het werelduurrecord te verbetren of heb ik da mis?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium