|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by djcresto
ze hebben dan toch maar mooi die trui he ;) :D |
:toothless true,ze zullen er ni van wakker liggen dat er nen idioot in belgië vindt dat ze zonder glans gewonnen hebben,zeker ni als ze hunne cheque ontvangen;) :toothless
zouden ze die eindsom ook onder de hele ploeg verdelen?(in't geval van hushovdt zou'k het ni doen want de ploeg heeft nie veel moeten werken om hushovdt aan het groen te helpen) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Nog iets opvallends gelezen wat Lance vertelde in een interview.
"Als ik 5 ritten won in de Tour was ik een egoïst in de ogen van de buitenstaanders, won ik maar 1 rit dan had ik niet genoeg panache."
Slaat ie maar weer eens de nagel op de kop mee met die uitspraak. |
Alsof hij zich dat zou aantrekken wat buitenstaanders daarvan zouden vinden. Een het zou ook de eerste keer zijn dat ik iemand een renner 'egoïst' zou horen noemen, omdat hij 5 ritten wint in de tour. Het is toch juist de bedoeling dat je zoveel mogelijk wint zeker, er is denk ik niemand die verwacht dat een renner zomaar ritten cadeau zou doen. Het draait juist om die strijd van de beste te zijn en zoveel mogelijk te winnen. Echt, sorry, maar wat em verteld van egoïst zijn is dikke zever. Kweet ni of hij het letterlijk zo gezegd heeft en of het in een bepaalde context was ofzo, maar zoals het hier staat lijkt het mij een goedkoop excuus.
| quote: | Originally posted by Phortastic
Hij wil gewoon zeggen da ge voor bepaalde mensen gewoon niks goed kunt doen, ook al wint ge 5 ritten of ge wint er maar 1. En dan hebde natuurlijk de mensen die achter alle uitspraken grootheidswaanzin zoeken :rolleyes: |
Dat wel, voor sommigen zal hij nooit iets goed kunnen doen, maar dat is dan gewoon vanwege persoonlijke voorkeur ofzo. Dat ze hem een egoïst zouden vinden door 5 ritten te winnen in den tour en ze hem daarom niet afkunnen is zever. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by cyberia
:toothless true,ze zullen er ni van wakker liggen dat er nen idioot in belgië vindt dat ze zonder glans gewonnen hebben,zeker ni als ze hunne cheque ontvangen;) :toothless
zouden ze die eindsom ook onder de hele ploeg verdelen?(in't geval van hushovdt zou'k het ni doen want de ploeg heeft nie veel moeten werken om hushovdt aan het groen te helpen) |
In het geval van Hushovdt is het ook geen trui zonder glans. Hij kan gewoon geen massasprinten winnen, toch niet met alle toppers in de buurt. Daarom is het wel mooi dat hij toch die groene trui kan pakken.
Een beetje meer concurrentie voor die groene trui en bergtrui zou anders wel mooi zijn. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
ze hebben dan toch maar mooi die trui he ;) :D |
idd cresto. En waar gaat het uiteindelijk om? Om die gele trui natuurlijk. Cyberia denk je nu echt da daar nog over gesproken wordt binnen 10 jaar hoe glansrijk Lance zen tours won? Waarom het risico nemen om op bijna 34 jarige leeftijd de ziel uit uw lijf te rijden en uiteindelijk een inzinking te krijgen waardoor hij de gele trui zou mislopen? Hij doet wat Merckx, Indurain en Hinault niet konden: Stoppen op zijn hoogtepunt. En dat is ook alles wat er binnen 10 jaar nog herinnerd zal worden hoor, en niet dat hij in zen laatste Tour "slechts" 1 rit won. (Terwijl zen ploeg wel gewoon 3 ritzeges + ploegentijdrit wint en de witte trui wint) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Dat ze hem een egoïst zouden vinden door 5 ritten te winnen in den tour en ze hem daarom niet afkunnen is zever. |
Geloof me in de Tours dat hem 4 of 5 ritten won gingen weldegelijk van die stemmen op, of je dat nu gelooft of niet. Ik herinner me dat nog goed genoeg. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|