|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Merckx was pissed omdat Vasseur in vergelijking met hem amper had gewerkt en op het einde enkel voor die 2e plaats ging. |
Das ook niet volledig terecht denk ik. Iedereen koerst nu eenmaal om te winnen. Die tweede plaats brengt ook niet veel op. Als Vasseur beter had gekund dan had hij dat wel laten zien. Het enige wat hij kon was volgen. Enja als je dan volgt en je blijft erbij en je kan 2e worden dan zou ik die kans ook niet laten liggen. Begrijp langs de andere kant ook zeker de reactie van Merckx. Maar koers draait om wie het eerst over de streep komt, en niet wie de koers maakt.
Zeer knappe prestaties trouwens van Perreiro, die kleurde de laatste tourweek volledig. Hij ziet zijn 3 ontsnappingen dan nog eens beloond met een top 10 plaats. Mooi mooi. |
|
|
| Bomar |
verdamnt, 23 seconden was ullrich trager dan armstrong;
toch heel sterk gereden; voor mij blijft ie de grote kanshebber voor de titel volgend jaar !!!!!! |
|
|
| X-Tune |
| Haha, Rasmussen, dat is echt balen. |
|
|
| Phortastic |
vala the boss zet weer even de puntjes op de i.
en lol @ rasmussen. Je kan pech hebben natuurlijk maar dit was gewoon onkunde. Al neergaan bij eerste rondpunt en dan nog es in de afdeling, jongens toch. Op bekans 8minuten van armstrong :eek:
Die gaat toch serieus moeten beteren in tijdrijden als die ooit op het podium wil komen.
@bomar: ulrich wint ook volgend jaar de tour NIET. Zet ik nu al geld op. Tenzij Basso er ni bij kan zijn ofzo... |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Phortastic
vala the boss zet weer even de puntjes op de i.
en lol @ rasmussen. Je kan pech hebben natuurlijk maar dit was gewoon onkunde. Al neergaan bij eerste rondpunt en dan nog es in de afdeling, jongens toch. Op bekans 8minuten van armstrong :eek:
Die gaat toch serieus moeten beteren in tijdrijden als die ooit op het podium wil komen.
@bomar: ulrich wint ook volgend jaar de tour NIET. Zet ik nu al geld op. Tenzij Basso er ni bij kan zijn ofzo... |
bah was ni echt onkunde zenne, gewoon nen puren baaldag, aaneenschakeling van pech |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|