|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by djcresto
dan mag je even goed lol @ Merckx zeggen want hij reageerde net op dezelfde manier toen Vasseur hem voorbij stak. |
Merckx was pissed omdat Vasseur in vergelijking met hem amper had gewerkt en op het einde enkel voor die 2e plaats ging. Pure frustratie. Bij Armstrong was het iets anders. Hij voelt zich de koning van de koers en vindt het niet kunnen dat iemand als Evans hem nog voorbij steekt in de laatste meters. Beetje grootheidswaanzin?
Dat is mijn kijk erop, voor de verandering eens anti-Armstrong :D |
|
|
| cyberia |
Ma Evans heeft ook ni veel gewerkt in die laatste klim of afdaling,dus ook effe serieus geprofiteerd.Anyway ik vond het belachelijk van Armstrong:p (oh verassing:toothless )Maar ik vond het evengoe belachelijk van Merckx.
Merckx verkondigt zelf een week geleden dat hij de man niet is van 2keer te reageren,waarom gaat hij er dan alleen vandoor op de voorlaatste klim en prikt hij als eerste op de laatste berg.'t is mooi dat'em in de ontsnapping is,hij heeft knap gereden en was één van de sterkste in de kopgroep,maar hij kon het weer niet afmaken.Tja pech voor hem,maar eigenlijk ook wel zelf gezocht.
ma eigenlijk gwoon voor de lol:wa vinden jullie (armstrong fans)van die reactie van Lance?:toothless :p |
|
|
| Eagle` |
Armstrong is gefrustreerd, ik zie hem zaterdag precies nog verliezen van ullrich. Evans is echt te vriendelijk,verondschuldigt hem zich nog ook, waarvoor was da nodig ???
@ seb: duh is da kinderachtig van Lance, I mean kan Basso ook beginnen neuten da lance constant in het iwel hangt bergop ;) |
|
|
| Bomar |
hup Ullrich hup !!!!
maak die amerikaan af, verneder hem |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Bomar
hup Ullrich hup !!!!
maak die amerikaan af, verneder hem |
Realistisch blijven he. ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|