|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Vino is toch weg asap, zijt maar zeker :) |
waarom zou hij, niemand legt hem bij telekom iets in de weg. En hij zal daar wel een riant contract hebben. Als hij bij een andere ploeg gaat en die ploeg rijdt de hele tour in dienste van hem dan nog zal hij de tour niet winnen hoor. Tis niet dat ik het geen goeie renner vind. Van zijn soort mogen er veel meer zijn, aanvallen en nog eens aanvallen, spectakel gegarandeerd. Zo mogen ze er meer maken. |
|
|
| Phortastic |
^^ der is sprake dat hem wegwilt... heb ik al op paar plaatsen gelezen en gehoord.
maar ik geloof ook ni da hem daardoor de tour wint ze. tenzij hem naar discovery gaat... dan geef ik hem wel een kans. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Phortastic
^^ der is sprake dat hem wegwilt... heb ik al op paar plaatsen gelezen en gehoord.
maar ik geloof ook ni da hem daardoor de tour wint ze. tenzij hem naar discovery gaat... dan geef ik hem wel een kans. |
heb ook gelezen dat hij einde contract is, dat maakt de kans natuurlijk wel een pak groter |
|
|
| cyberia |
Pereiro vandaag,knappe prestatie zo twee dagen nadat'em 2de was in de koninginnerit.Hij was blijkbaar ook een beetje vies dat Hinacpie daar gewonnen heeft,nuja geantwoord op de fiets,mooi mooi
Knap van Evans ook,rijden om in de top 10 te geraken.Lotto is ook wel indrukwekkend bezig,beste ploeg na discovery IMO
Vino was ook weer schitterend vandaag blijven aanvallen,da's z'n motto.
Dienen andere kazak heeft anders ook wel voor een prettig zicht gezorgd,effe naar beneden rijden terwijl het peloton naar boven klimt:haha:
Gilbert heeft ook een knappe prestatie geleverd,die gaat de volgende jaren wel nog is een etappeke meepikken |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|