return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 
Tour De France 2005

Eagle`
quote:
Originally posted by cyberia
Lange georges heeft vandaag gewonnen,hij heeft chance da Boonen hem dit keer ni moest voortrekken of hij zat weer in de gracht:toothless

Hincapie rijdt een dijk van een voorseizoen, winst in kuurne brussel kuurne, top drie parijs roubaix, proloog en laatste rit in dauphinee en nu wint ie na een vlucht van 180 km over 4 cols van 1ste en één van buiten categorie een rit in de tour.

Alle respect voor Boonen die een fantastisch voorseizoen gereden heeft maar die moet niet mee rondrijden, Hincapie wel en dan wint ie net deze rit, serieus da zie ik boonen niet doen zenne ...

En al die mannen die hier zeggen da Armstrong saai & voorspelbaar is vind ik echt dwaas, Lance heeft al voor veel spectakel & animo gezorgd imo (recenste voorbeeld is nog de rit van zaterdag, waar ie de concurrentie in de waan laat da ie te pakken is op de Port de Pailhères en dan weer in een ruk naar Basso, Vino en Ullrich rijdt, kan zo nog 10 tallen voorbeelden geven).

Ma blijkbaar wordt suprematie na een tijd irritant voor sommigen, weet ge wa saai en voorspelbaar dat al 7 jaar aan een stuk jan en alleman heeft zitten verkondigen dat ze Lance is gaan verslaan, ma dat ze steeds een pak slaag krijgen (uitgezonderd 2003 misschien) ...
CygnusX
quote:
Originally posted by Eagle`
Lance heeft al voor veel spectakel & animo gezorgd imo (recenste voorbeeld is nog de rit van zaterdag, waar ie de concurrentie in de waan laat da ie te pakken is op de Port de Pailhères en dan weer in een ruk naar Basso, Vino en Ullrich rijdt, kan zo nog 10 tallen voorbeelden geven).

Voorspelbaar spektakel, zoiets ziet ge met Armstrong van ver aankomen :D :p
Phortastic
quote:

En al die mannen die hier zeggen da Armstrong saai & voorspelbaar is vind ik echt dwaas, Lance heeft al voor veel spectakel & animo gezorgd imo (recenste voorbeeld is nog de rit van zaterdag, waar ie de concurrentie in de waan laat da ie te pakken is op de Port de Pailhères en dan weer in een ruk naar Basso, Vino en Ullrich rijdt, kan zo nog 10 tallen voorbeelden geven).

Ma blijkbaar wordt suprematie na een tijd irritant voor sommigen, weet ge wa saai en voorspelbaar dat al 7 jaar aan een stuk jan en alleman heeft zitten verkondigen dat ze Lance is gaan verslaan, ma dat ze steeds een pak slaag krijgen (uitgezonderd 2003 misschien) ...

100% akkoord. aan de armstrong zagers: ge zijt allemaal een stel zeikerds :rolleyes:
of hebde liever Indurain terug? Dan weet ge wat saaie tours zijn en wat enkel verdedigen is...
mja zoals ik al eerder zei: ge zegt en denkt wa ge wilt ofcourse. Ik doe hetzelfde ;)
cyberia
quote:
Hincapie rijdt een dijk van een voorseizoen, winst in kuurne brussel kuurne, top drie parijs roubaix, proloog en laatste rit in dauphinee en nu wint ie na een vlucht van 180 km over 4 cols van 1ste en één van buiten categorie een rit in de tour.

Alle respect voor Boonen die een fantastisch voorseizoen gereden heeft maar die moet niet mee rondrijden, Hincapie wel en dan wint ie net deze rit, serieus da zie ik boonen niet doen zenne ...

da was gewoon effe een verwijzing naar paris-roubaix 2002 waar Boonen,Hincapie moest helpen terugkomen.
Tuurlijk weet ik dat Tom nooit zo'n rit gelijk vandaag zou winnen,twas e graptjen

Ge kunt ni ontkennen (ook al zijt ge die hard Lance fans:p) dat Armstrong dit jaar enkel z'n trui verdedigt.Maja ik weet dat ik zaag als het over Armstrong gaat:toothless net zoals sommigen hier wree kunnen zagen over hoe dom of slecht Ullrich wel is:p :toothless
Phortastic
quote:
Originally posted by cyberia

Ge kunt ni ontkennen (ook al zijt ge die hard Lance fans:p) dat Armstrong dit jaar enkel z'n trui verdedigt.

ja en? :conf:
hij is bekans 34 jaar, in wielertermen wil dat zeggen dat je in grote rondes niet meer de kracht hebt die je het jaar en de jaren voordien had. en met zen slechte winter van dit jaar doet hij er dus goed aan om enkel aan verdedigen te denken. Waarom zou hij ook niet. Of moet hij zich volledig naar de klote rijden om een etappe te winnen en daags nadien vaststellen dat die inspanning hem de Tour kost? Armstrong is ook tactisch met uitstek de beste. Die denkt wat verder en meer na dan de andere. Dus is het logisch dat zijn drang om in absolute schoonheid te eindigen groter is dan zijn drang om etappes te winnen en de rest te verpletteren.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium