return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 
Tour De France 2005

Real
BeTa staat 33e in de algemene teamranking. :)

Hoera ons!

http://www.wielerprono.be/index_ned...na=teamrankings
DJ Sid
quote:
Originally posted by cyberia
Da verschroeiend tempo is idd moordend voor die klimmers,maar 't is ni elk jaar dat die eerste week zo snel gereden wordt,ik herinner mij dat er vroeger wel al eens serieus over tijd gegaan werd tijdens die vlakke etappes.Dit jaar vlogen ze er aan een rotvaart doorheen.

ne keer benieuwd wat de volgende bergetappes gaan geven,'t is te hopen dat er een paar voor ritwinst gaan nudat ze hun dromen voor geel kunnen opgeven.al weet je ooit wat er nog allemaal kan gebeuren:p *kuch*blijven hopen*kuch*

edit:khor just dat dario frigo opgepakt is door franse politie,blijkbaar had zijn vrouw epo in haren auto liggen.Kwist zelf ni dat'em meereed.Als 'em epo zou gepakt hebben heeft't in alle geval ni veel geholpen:toothless

janee, we hebbe em nog niveel gezien, en ja da wist zijn vrouw wss ook, drom da ze wat ampulekes ging brenge eh :toothless
CygnusX
quote:
Originally posted by cyberia
Da verschroeiend tempo is idd moordend voor die klimmers,maar 't is ni elk jaar dat die eerste week zo snel gereden wordt,ik herinner mij dat er vroeger wel al eens serieus over tijd gegaan werd tijdens die vlakke etappes.Dit jaar vlogen ze er aan een rotvaart doorheen.

Volgens mij is het vooral het verschroeiende tempo bergop dat veel klimmers de das omdoet en niet het tempo tijdens vlakke ritten. Ze proberen Lance's team te volgen en dan blazen ze zichzelf op. Daarom denk ik ook dat het vanaf volgend jaar (als Lance er niet meer is) veel anders gaat zijn.
Eagle`
quote:
Originally posted by CygnusX
Volgens mij is het vooral het verschroeiende tempo bergop dat veel klimmers de das omdoet en niet het tempo tijdens vlakke ritten. Ze proberen Lance's team te volgen en dan blazen ze zichzelf op. Daarom denk ik ook dat het vanaf volgend jaar (als Lance er niet meer is) veel anders gaat zijn.

lol dan zijnt geen klimmers eh, goeie klimmers kunnen nog sneller dan het tempo da discovery oplegt, vb'en genoeg
CygnusX
quote:
Originally posted by Eagle`
lol dan zijnt geen klimmers eh, goeie klimmers kunnen nog sneller dan het tempo da discovery oplegt, vb'en genoeg

Noem er dan maar eens wat? Ik heb er deze Tour nog geen gezien die er van weg kunnen rijden, bergop. Als die van Discovery niet zo'n strak tempo zouden rijden, dan zouden er van alle kanten aanvallen komen op Armstrong. Door dat snelle tempo vinden er velen moeilijk hun ritme en blazen ze zichzelf op waardoor ze moeten lossen. Anderen vinden het ritme dat ze wel kunnen blijven trappen, met als gevolg dat ze met achterstand binnenkomen.

Dat, en de steilere bergen in de Tour in vergelijking met de andere grote rondes, zijn volgens mij de hoofdredenen waarom er zoveel goeie klimmers niet meekunnen in de Tour.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium