|
|
| Jasperovitsj |
Het is wel grootmoedig van hem, maar inderdaad een beetje nutteloos :)
Vallen hoort er nu eenmaal bij, dus niet meer dan logisch dat Zabriskie zijn trui kwijt is. Jammer, dat wel. Maar logisch, en dus moet Armstrong ze dragen, of hij nu wil of ni... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by cyberia
Vond ik eigenlijk wel vrij belachelijk van Armstrong gisteren: ni willen starten met de gele trui omdat zabriskie zonder die val de gele trui nog zou gehad hebben.
dan kon discovery evenwel minder hard gereden hebben dan had zabriskie ook nog altijd de gele trui |
LOL tis ook nooit goed he. Kan die gast wel get tegoei doen voor u? Mja is uw recht he der zo over te denken :) |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Phortastic
LOL tis ook nooit goed he. Kan die gast wel get tegoei doen voor u? Mja is uw recht he der zo over te denken :) |
dat is idd mijn recht:p
ik vind da zoiets hebben van opgeklopte Amerikaanse fake-show
moest boonen zoiets flikken zou'k het ook belachelijk vinden hoor:toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
Inderdaad...
Stel dat Boonen had gezegd "ik draag de groen trui niet omdat McEwen en O'Grady in de sprint hebben zitten duwen, en McEwen had misschien nog over mij kunnen geraken en het groend gepakt". Oké, tis ni helemaal hetzelfde, maar ge moet toch toegeven dat Armstrong's gril toch ietwat belachelijk is. :)
Langs de andere kant weet hij ook goed genoeg dat hij één van de komende dagen toch sowieso in het geel zit, dus die extra dag voor Zabriskie zou toch in wezen niks uitmaken, alleen een extra dag rust voor Discovery Channel... |
|
|
| Phortastic |
| tgaat om het gebaar he niet om de haalbaarheid van de actie. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|