return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 
Tour De France 2005

Belgian Bonzai
Kom ik wel nie precies op 7000 uit, zeker :haha:
Soliplex
Hmm toch ook efkes mijn gedacht neerschrijven..
Armstrong reed in den Dauphiné zonder ook maar nen trap teveel te geven naar een 4e plaats (topfavoriet dus), terwijl Vinokourov zich het snot uit de neus reed & dan nog achter Lance eindigde + het feit (Walter Godefroot gaf het zelf toe) dat hij idd boven de 1800m ongeveer het erg zwaar begint te krijgen ivm de ijlere lucht => zal op de Galibier o.a. dus vermoedelijk serieus zijn peren zien...

Iemand vermeldde hier Landis.. pas toch maar op met den diene ze, want is ne vreemde vogel. Was vorig jaar in de laatste bergrit outstanding, bleef (samen met alleen nog Klöden en Ullrich geloof ik) makkelijk bij Armstrong & leek mij toen zelfs in staat om weg te demarreren (da mocht hij natuurlijk ni doen want zat toen nog bij US Postal). Reed ook zonder trap teveel te geven naar een 11e plaats in Dauphiné, gaat denk ik hoog eindigen dit jaar

Ullrich, elk jaar zelfde verhaal hé: ongelooflijke klasbak,heeft de grootste motor van allemaal, maar door zijn koppigheid (ni willen oefenen op kleiner trappen, luistert totaal ni naar ploegleiders,...) laat hij het steeds maar liggen. Zal zeker terug op het podium staan dit jaar, welk trapke is de vraag natuurlijk :)

Basso.. mja heeft veel krachten verloren in den giro; na die zware bergrit over de Stelvio woog hij nadien naar t schijnt 5 kg lichter, da kan ni echt gezond zijn. Hij is daar toch erg diep moeten gaan & volgens mij gaat em da zuur opbreken in den Tour, maar met topatleten weet ge natuurlijk nooit

Misschien wordt de zwaarste tegenstander wel Leipheimer:reed beresterk in den Dauphiné & na vele jaren van tegenslag (en het soms ook zwaar laten afweten) is hij misschien eindelijk rijp voor nen degelijke Tour

Botero is nog zo ne vreemde vogel: kan serieus zwaar uithalen, maar neemt dan de volgende dag ne snipperdag. Als hij die snipperdagen ervan tussen kan laten, zal hij zeer hoog eindigen, maar ik vrees ervoor... was ook al veel te vroeg in topvorm, da kunt ge ni aanhouden tot eind juli denk ik

Verschillen zullen in ieder geval kleiner zijn dan vorig jaar: heel weinig tijdritkilometers en weinig aankomsten bergop. kvind het bv. heel jammer dat ze in die bergrit over Galibier en Madeleine de aankomst 70km ofzo van den top van de Galibier leggen. Goed voor de tegenstanders van Armstrong, maar de kijker die spektakel wil, zal denk ik serieus zijn kas opfretten...ach ja
Phortastic
Armstrong wint met 2 vingers in de neus, wint 4 a 5 ritten en laat iedereen alleen zen kont zien. En daar durf ik geld op zetten. De rest is gewoon ni goe genoeg, Ulrich is te vet en freet te veel braadworsten en een andere kanshebber zou ik ni eens kunnen opnoemen, buiten Basso misschien.
Jasperovitsj
Ik heb Leipheimer ook in m'n ploeg staan, die is echt sterk bezig dit jaar, zowel bergop als in de tijdritten! :)
Soliplex
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb Leipheimer ook in m'n ploeg staan, die is echt sterk bezig dit jaar, zowel bergop als in de tijdritten! :)

Ik denk da ge het u ni zult beklagen :)
Las hiernet trouwens dat Ullrich tijdens een laatste verkenning van de tijdrit van zaterdag achterin op de ploegleiderswagen is gereden. Achterruit gans aan diggelen, Ullrich tegen de grond gesmakt maar hij verschijnt met wat schaaf - en snijwonden toch aan de start, hopen dat het allemaal wel meevalt :confused:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium