return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Laszlo - July House Promo

Laszlo
hihi - nu över 500 downloads :)
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
hihi - nu över 500 downloads :)

Men VAD sa dem på Loft då?!
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
Men VAD sa dem på Loft då?!

Killen som var musikansvarig var inte där. Litade inte på att någon bartender skulle överlämnat skivan. De andra jockarna ska vi inte ens prata om - här kommer någon som försöker sno spelningar. :) Dessutom är det bättre med personlig kontakt, så jag avaktar tills jag kommer hem från semestern.
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Killen som var musikansvarig var inte där. Litade inte på att någon bartender skulle överlämnat skivan. De andra jockarna ska vi inte ens prata om - här kommer någon som försöker sno spelningar. :) Dessutom är det bättre med personlig kontakt, så jag avaktar tills jag kommer hem från semestern.

synd.. tänkte mig att jag skulle få lyssna på lite soft house när jag är där nu i sommar :)
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
synd.. tänkte mig att jag skulle få lyssna på lite soft house när jag är där nu i sommar :)

Det hade nog inte hänt i vilket fall som...senast jag snackade med honom sa han att det var uppbokat till och med september. Å andra sidan har han ännu inte fått höra mina skills ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden