return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Gåshud...

CJ InterCity
Det ska krävas rejält starka känslor för att kroppen automkatiskt utlöser gåshud... och ibland kommer det när man lyssnar på en alldeles speciell låt. Vilka låtar får ni alltid eller ofta gåshud av? vad i låten är det som utlöser tror ni? :)

Rising Star - Touch Me brukar ge mig gåshud. Jag har några av mina bästa minnena från sommaren 2003 till just denna. Sedan har vi breaket i Corderoy - Sweetest Dreams (Ferry Corsten Remix) som funkar varenda gång för mig... ingen speciell anledning, det är bara så [icke beskrivningsbart] vackert så jag fattar inte :o Refrängen i Masters & Nickson - Out There funkar också, fröken Suissa är min stora svaghet :eek:
NooN
, det är några stycken. Återkommer med dom när jag har lite mer tid. Jag brukar dock kalla fenomenet "audio-orgasm". :D
Gate 42
Basic Dawn - 'Pure Thrust (Nu Nrg Remix)'
^ Nackhåren reser sig varje gång i breaket, så otroligt mäktigt!
gurra
Gåshud? Eller såna där härliga rysningar längs ryggraden?
Själv brukar jag få sånt av speciellt goa- och psytrance. För där drivs melodierna lite extra och skruvas lite mer tills det verkligen når ett klimax. :crazy:

Eller brukade iaf, var ett tag sen jag fick gåshud av nån låt. Men det är väl bara jag som blivit tråkig. :)
montana
kippenvelfaktorn blir som högst på Gouryella - walhalla (armin mix) hos mig och som två är det lovetronic - you are love (si brad dub)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden