|
DJ wereldrecord poging live op internet
|
View this Thread in Original format
| jp |
Op dit moment wordt geprobeert in Nunspeet om het oude wereldrecord Club DJ'en van Jenny Green uit Ierland uit de boeken te krijgen. Hiervoor zal er meer dan 75 uur non-stop gedraaid moeten worden. De poging is gestart op woensdag 22 Juni om 09.00 en als om zaterdagmiddag 25 juni 12:00 nog gedraaid wordt is het wereldrecord verbroken.
Het zullen hele lange uren worden voor DJ Nunspeet om in de Nunspeetse discotheek The Joy het officiële World Guinness Record naar Nederland te halen. "Ik verwacht niet alleen een fysieke, maar zeker ook een mentale strijd om meer dan tachtig uur wakker te blijven. Het zijn wel twee werkweken in vier dagen geperst" zegt de DJ. De club zal 24 uur per open zijn dus als je wilt nog wil supporten dan ben je van harte welkom!
Wat deze poging extra uniek maakt is dat het compleet te volgen is via een audio- en videostream.
Klik http://85.92.129.232:8055/listen.pls voor Audiostream 1 (Winamp)
Klik http://85.92.129.232:8060/listen.pls voor Audiostream 2 (Winamp)
Klik http://www.djnunspeet.nl/livestream/livexs4all.nl.asx voor Videostream (.asf)
:D |
|
|
| BaRTeZ |
ah een stream url, nice.
Hoorde er vanochtend al wat over bij Giel op 3fm :)
Draaide ie dj sammy - sunlight :toothless |
|
|
| jp |
| De overgangen zijn nogal 'speciaal' maar dat boeit niet. Je kan namelijk leuk mensen kijken op die stream :happy2: |
|
|
| MennoB |
Nja.. DJ-en Als hij eens niet zoveel fouten maakt! :D
Verder wens ik hem succes! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Beatmatchen staat blijkbaar niet in zijn woordenboek :nervous: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Beatmatchen staat blijkbaar niet in zijn woordenboek :nervous: |
Denk je dat jij na 2 dagen non stop nog leuke goeie overgangen kan neerzetten ?:rolleyes: |
|
|
| teknasia |
lol
hoe was zijn beatmatch-techniek de eerste uren dat hij bezig was??? |
|
|
| teknasia |
| quote: | Originally posted by New Wave
Denk je dat jij na 2 dagen non stop nog leuke goeie overgangen kan neerzetten ?:rolleyes: |
toch beter dan wat hij doet..
hij mixt in het midden van een break wat leidt tot een trainwrack..
als ik wist dat mensen mijn set konden volgen en zelfs bekijken zou ik toch zomaar niet mijn voeten er aan vegen..
imo eh :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Geen idee, maar ik zou tenminste niet meer proberen om te beatmatchen. Mix dan op andere manieren, maar toch niet zo... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by teknasia
toch beter dan wat hij doet..
|
Na 2 dagen? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Geen idee, maar ik zou tenminste niet meer proberen om te beatmatchen. Mix dan op andere manieren, maar toch niet zo... |
Ik denk dat het hem geen fuk boeit op dit moment. :) |
|
|
| teknasia |
Na 2 dagen? |
mja ik ben ook eens 2 nachten wakker gebleven, de laatste nacht moest ik draaien op een fuif. Kmoet wel zeggen alles ging goed zolang er geen alcohol aan te pas komt.
OK hij is nu wel non-stop aan het draaien sinds gisterenmiddag maar waren zijn beats dan beter in het begin van zijn set?
ik twijfel er toch wel aan.. |
|
|
|
|