return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 
[05+06-08-2005] Beach Party Bocholt 2005

Kaidreas
alle jom... dj pipi
Real
Toch mooi Sid, da ge daar tussen staat :)
Buoyant
quote:
Originally posted by Xilver
Euhm Furax en Sven Lanvin het vermelden waard op Tranceaddict? Met hunne platte kakjump :S

Line-up zegt me echt niks, to be honest :)

gij weet niet hoeveel boeren en marina's der in bocholt rondlopen die dat het einde van de wereld vinden.

Cool dat ge der tussen staat Sid, ik zal daar wel aanwezig zijn zoals gewoonlijk (wss met beta tshirt) dus ik zal wel eens komen piepen.

wat draait ge trouwens? hardtrance?

edit: ik zie het al een beetje in uwe top 5, als ge die nummer 3 maar draait, want daar kan ik redelijk wild van worden op een feestje :D

edit2: als ik de laatste producties van marcel woods beetje volg met onder andere Marcel Woods - Beautiful Mind ,Marcel Woods - Cherry Blossom dan kan die mij ook wel bekoren
DJ Sid
quote:
Originally posted by Buoyant
gij weet niet hoeveel boeren en marina's der in bocholt rondlopen die dat het einde van de wereld vinden.

Cool dat ge der tussen staat Sid, ik zal daar wel aanwezig zijn zoals gewoonlijk (wss met beta tshirt) dus ik zal wel eens komen piepen.

wat draait ge trouwens? hardtrance?

edit: ik zie het al een beetje in uwe top 5, als ge die nummer 3 maar draait, want daar kan ik redelijk wild van worden op een feestje :D

edit2: als ik de laatste producties van marcel woods beetje volg met onder andere Marcel Woods - Beautiful Mind ,Marcel Woods - Cherry Blossom dan kan die mij ook wel bekoren

yuw als ik u zie zal k wel es goeiedag kome zegge fzo :)

ehm, ik en orion draaien vooral upfront-techno, ikzelf zal mss nog wel wa tech-trance draaie mss, kzal zien wak kan doen ivm met die dark alliance ;), kan wel zijn dak em er tusse steek :)
pooley
de Lanvin is echt de max van ne ket
ge zult da wel zien :-)

En proficiat dat ge tussen zo'n namen kunt spelen, das altijd leuk.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium