|
|
| Nyah |
Vroeger heb ik altijd veel boeken gelezen: met mijn fietske op zaterdagnamiddag naar de bib en bleef daar de hele dag zitten tot ze t ding sloten... De stripverhalen mochten nl. niet uitgeleend worden :p, dus moest ik die allemaal daar lezen. ;) De boeken nam ik dan mee naar huis.=> max. aantal (10) en bracht die de week erna meestal al terug omdat ik ze al uitgelezen had.
Op oudere leeftijd (11 jaar en ouder) heb ik ook altijd veel gelezen. Begonnen met van die station romannekes (kreeg die altijd van mijn tante :o), en nu lees ik vanalles: van science fiction tot thriller tot biografie, roman, enz. Boek dat me meest is bijgebleven: Ringwereld. Net opgezocht en gezien dat er nog vervolgverhalen op zijn :p eens zien of ik die ergens kan vinden.
| quote: | | Niven, Larry - Beschermers van Ringwereld - Meulenhoff - 1996 - 2e druk - 352 blz - - Het derde boek van de Ringwereld cyclus, vervolg op 'Ringwereld' (MSF 273) en 'Bouwers van Ringwereld' (MSF 281) |
Ik ga meestal ieder jaar naar een tweedehandsboekenbeurs en koop daar altijd een hele hoop boeken, omdat ze zo goedkoop zijn. Zitten soms echt wel goede boeken tussen en dat voor maar 1 of 2euro/stuk. Ik vind een volledig nieuw boek kopen redelijk duur en zou dat alleen maar doen als ik t boek echt héél héél graag zelf wil hebben. Heb wel voor mijn 20e verjaardag het boek 'Mystic River' gehad. Vond dat ook wel een goed boekje. Erna de film gezien en voor n keer vond ik de verfilming geen afknapper. (Vond dat met de verfilming van Devil's Advocate bvb wel)
Op school heb ik massa's :eek: boeken moeten lezen, maar aangezien dat onder (lichte :p :o ) dwang was, tel ik deze niet mee. :toothless |
|
|
| Gladius |
| boeken 'kopen' heb ik altij zonde van het geld gevonden eigenlijk =p, ge kunt de meeste toch gewoon in de bib ontlenen zoveel ge wilt. (wss ook door het feit dat ik nog nooit nen boek 2x heb gelezen) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Gladius
boeken 'kopen' heb ik altij zonde van het geld gevonden eigenlijk =p, ge kunt de meeste toch gewoon in de bib ontlenen zoveel ge wilt. |
my thoughts exactly ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
Ringwereld heerst!! :eyes:
Kheb het 2de vervolg gelezen, maar die achterlijke bib van Schoten heeft het 3de deel gewoon niet :rolleyes: :whip: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ringwereld heerst!! :eyes:
Kheb het 2de vervolg gelezen, maar die achterlijke bib van Schoten heeft het 3de deel gewoon niet :rolleyes: :whip: |
mmh, als ik eens veel energie heb.. (lees: nu dus absoluut niet -> na de examens) zal ik eens naar de bib gaan in maasmechelen en zien of ze daar t 2e en 3e deel hebben. moest dat zo zijn, zal zehra lief dat misschien wel op haar naam willen uitlenen voor jou ;) (of anders ik maar de boeken moeten na 3 weken binnen en tis ni alsof ik u zo vaak zie he ;) ) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|