return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
BeTA's en boeken lezen...

Pumaz
Iemand al iets van Irvine Welsh gelezen ?
X-Tune
Ik wacht wel tot ze het verfilmen. :p
Pumaz
Zelfs de film van Trainspotting is niks vergeleken met het boek :eyespop:
Pheatus
Vroeger las ik af en toe boeken zomaar (behalve deze van boekbesprekingen, pfff stak serieus tegen). Mijn favoriet was vroeger: dolfijnenkind van Patrick Lagrou. Kben zelf nogal dolfijn liefhebber wat dit boek alleen maar mooier maakte ;). Het vervolg, meisje uit de diepte vond ik iets minder. Mathilde en Nacht Over Maranta zijn ook boeken dat leuk om lezen waren.
Echte zware romans of dergelijke zijn niet echt aan mij besteed.
Het was al weer tijdje geleden, maar sinds vorige week toch nog eens een boekje gekocht. Totaal anders dan vroeger, dus non fiction. Het boek is: Jo Lernout, mijn verhaal. In 1 woord: schitterend! Het leest bijzonder vlug, en het is erg om lezen hoe bepaalde zaken eraan toegaan. Aanraderke voor geïnteresseerden ;).

Voor de rest meestal magazines: EOS (SUPER INTERESSANT!), P-magazine en ook nogal wat strips (vooral Urbanus :D ).
Icone
Als ik naar vroeger kijk, moest ik er idd ook wel wat lezen voor 't school. Maar meestal vond ik dat so saai omdat het opgelegd was, het kwam niet van mij uit en dat pakt meestal niet zo goed bij mij.

Ik heb ook "In De Ban Van De Ring" gelezen, ongeveer het enige boek dat me echt iets zei! Thea Beckman enzo leek me zo saai... ik las veel meer strips als klein manneke - ik was een prentjes-mens ;)

Nu nog steeds misschien, ik kijk veel, veel liever een goeie film dan gewoon precies maar naar lettertjes staren...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium