|
|
| Shadowkid |
| Af en toe lees ik wel eens een boek, al is het nu al een tijdje geleden. Wel haast alleen thrillers. Ik vind vooral de boeken van Mo Hayder wel heel goed. Binnekort mss toch is de Da Vinci Code lezen, gezien daar zoveel over verteld wordt. |
|
|
| Synthesia |
Hey Pumaz..je haalt mijn woorden uit de context he.
Je denkt automatisch dat de reden waarom sommigen geen boeken meer lezen is omdat ze een filmke in de plaats kunnen bekijken.
NEE..het is omdat ik er persoonlijk geen tijd voor heb en er ook geen tijd voor wil maken. Waarom niet? Als ik dan TOCH iemand anders zijn fantasieke wil beleven DAN kan ik eens lekker lui naar een dom filmke zitten kijken (is ook onstpannender en ook socialer imo maar dat is niet de reden). En dat is niet hetzelfde als wat jij zegt..ik kijk NIET naar TV omdat ik anders een boek zou lezen..nee..ik kijk tv niet in de plaats van, maar gewoon als een bijkomende activiteit. Ik lees regelmatig andere literatuur (geen fantasiekes of verhaalkes) naast het kijken van een filmke.
Wanneer je redenering wel kan kloppen is als men vraagt wat u liever zou doen in de komende 2 uur, of wel een filmke bekijken of wel een fantasie verhaalke lezen...dan zal ik 99% kans wel een filmke verkiezen, als de keuze toch maar ALLEEN bestaan uit die 2 mogelijkheden.
Of nog een andere 'approach', neem b.v. de TV/PC/alle vorm van multimedia weg...gaat men dan meer (verhalen) lezen? Ik alleszinds niet. |
|
|
| Synthesia |
| Btw..het bovenste is zeker geen aanval...gewoon een verduidelijking van mijn standpunt en waarschijnlijk dat van anderen ;) |
|
|
| Pumaz |
| Ok, no harm done :) |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nog een aanrader voor fantasy-lezers:
Raymond E. Feist
Zelfde stijl als LOTR, maar ik vind ze persoonlijk nog beter geschreven. Vooral de Keizerrijk-trilogie is meesterlijk! :crazy: |
:eyes: Net hele serie voor m'n schoonbroer gekocht en ik sta nu al in 't rijtje voor het lenen ;)
Voor de rest lees ik eigenlijk erg weinig, heb er (helaas) geen tijd voor.
Maar hopelijk nu ik geen school meer heb, gaat dat veranderen,
er wachten nog 6 delen van De Poort des Doods op me om gelezen te worden.
(Weis & Hickman - ik hoop dat de juiste schrijfwijze is)
Naast fantasy lees ik ook graag Robin Cook ofzo. Om de bibber van te krijgen :eek: :nervous: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|