|
|
| pooley |
| ik denk dat het om NU gaat en ni wa ge als klein patéke uitgestoken hebt want iedereen heeft op dat punt moeten lezen... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Joenge, Wim vroeg duidelijk of het iets was dat met de leeftijd kwam, dus ik bewijs gewoon even het tegendeel :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Rond m'n twaalfde vooral boeken van Thea Beckman, Evert Hartman, Jan Terlouw en dergelijke gelezen. |
ditto
maar één boek om de twee weken is echt nie immens veel, hoor. ik ken mensen die tot drie boeken per week lezen.
en i'm with Synthesia.. romans en zo hebben mij nooit iets gezegd. en als ik dan een lees, is het in het Frans, kwestie van het toch nog wa boeiend te maken. |
|
|
| Kaidreas |
ze hebben mij In de ban van de ring in mijn handen gegeven toen ik 12 was (dus voor de film, waar ik toch wel fier op ben)
van toen af, was ik zo verkocht.. Ik lees hem elk jaar minstens 1 keer :D
en voor de rest moet een boek me echt serieus aanspreken, om er aan te beginnen.
Tijdschriften ala che, maxim en p-magazine zijn meer mijn ding. voor de kruiswoordraadsels e :) |
|
|
| Gladius |
sinds jaar of 2 regelmatig ('t is te zeggen, ik ben me gaan verplichten om meer te lezen); om de 3-4 weken heb ik d'r ene uit denk ik, soms korter. Alle stijlen eigenlijk, ben in den tijd wel begonnen met de boeken van James Patterson. Meestal loop ik wa rond in de bib en pak ik maar wat, auteur maakt ni uit, ken de meeste toch niet =).
Jasper, ik heb van dien Simmons een tijdje geleden ene gelezen, of toch voor 3kwart (met zo'n zwart beest, titel iets met 'endymion' ofzow), maar kon me niet echt boeien (denk dat ik moeite had om m'n fantasie te gebruiken ivm space enz, kon der niet al teveel van voorstellen..).
Vraag me af waarom zeer weinig jongeren lezen (prolly door pc/tv natuurlijk..) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|