|
|
| Jasperovitsj |
Gisteren De Da Vinci Code eindelijk gelezen, en ik snap de hype wel. :)
Degelijke thriller, mooi opgebouwd en heel spannend en toch vlot geschreven. Ook zeer interessante onderwerpen waar veel mee te doen was voor een schrijver. Af en toe stelde ik me toch vragen bij bepaalde passages, en soms neemt Brown een loopje met de realiteit. Maar al bij al een degelijk boek, goeie mix van thriller, actie en mystiek! :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Gisteren De Da Vinci Code eindelijk gelezen, en ik snap de hype wel. :)
Degelijke thriller, mooi opgebouwd en heel spannend en toch vlot geschreven. Ook zeer interessante onderwerpen waar veel mee te doen was voor een schrijver. Af en toe stelde ik me toch vragen bij bepaalde passages, en soms neemt Brown een loopje met de realiteit. Maar al bij al een degelijk boek, goeie mix van thriller, actie en mystiek! :) |
Hehe, toevallig, ik ben er pas aan begonnen :) |
|
|
| Rhand |
| Net de nieuwe Harry Potter uit... En ja hoor, het was weer een pareltje :D |
|
|
| Gladius |
bij the Da Vinci code had ik op den duur toch het gevoel van: allé, weer het zoveelste raadsel oplossen, weeral eens ontsnappen...
maar voor de rest zeer goed boek.
Ik ben atm aan een reisverhaal bezig van Martin Buckley, 'een korrel zand', waarin hij over de hele wereld de woestijnen doorkruist. zeer boeiend! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|