return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Midsommar 2005

Funfrock
quote:
Originally posted by jofawe
Javisst, den härliga helgen med supa knulla och åka hiss har äntligen anlänt.
Jag ska, efter många turer och sistaminuten besked, dra till Öland och Grönhags camping..

Nån mer som ska dit? ;)
Dra iväg en pling till mig, mitt nummer står i "Ferry Corsten på MondayBar"-tråden.
Jag bjussar på mintuu :nervous:

Vart ska ni då?

(ps. jag drar om 20 minuter ;) ds.):nervous:

Brukar alltid fira midsommar straxt norr om köpingsvik så inte så långt från dig. men just i år spar jag mig i helsingborg för att åka på heineken festen i köpenhamn dan efter istället.
Dj P.A!
Årets midsommar för min del blir minst sagt annorlunda. Det blir en snarare "Trance-UK-midsummer"

Flyget till London går om några timmar. Där väntar kungen ARMIN ING BUUREN!!!!!!! tillsammans med Tall Paul, John Askew och Goldenscan.

Sedan imorgon blir det bussresa upp till Birmingham för vad jag anser en helt perfekt trancenight. Där väntar följande lineup:

John O'Bir
Markus Schulz !!!!
MIKE !!!!
& ARMIN VAN BUUREN !!!!!!

Kan det bli bättre?
Snakebyte
Jag, flickvän och några vänner ska njuta av midsommar-regnet (?) i limhamn, malmö från kl 16 o frammåt...men det blir inte mycket supa av. Ska upp kl 8 i morgon bitti för att spela in sång i studion.

Men jordgubbar o sill ska det banne mej bli!!! :-D

Glad midsommar
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Dj P.A!
Årets midsommar för min del blir minst sagt annorlunda. Det blir en snarare "Trance-UK-midsummer"

Flyget till London går om några timmar. Där väntar kungen ARMIN ING BUUREN!!!!!!! tillsammans med Tall Paul, John Askew och Goldenscan.

Sedan imorgon blir det bussresa upp till Birmingham för vad jag anser en helt perfekt trancenight. Där väntar följande lineup:

John O'Bir
Markus Schulz !!!!
MIKE !!!!

Kan det bli bättre?

det kallar jag en RIKTIG midsommar! :D ha det så kul!
zoric
quote:
Originally posted by Dj P.A!

John O'Bir
Markus Schulz !!!!
MIKE !!!!

Kan det bli bättre?

YEAH, Bättre blir det fan inte.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden