return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Dance Valley 2005 5-7 augusti

ScuL
d måste ha varit lördagen :)
Laszlo
quote:
Originally posted by ScuL
d måste ha varit lördagen :)

rätt gissat ;)
Laszlo
Här har ni videon små barn. Lite från Zabiela, Armin, Deep Dish, Ben Sims och mycket från PvD's closing set.

Jag har inte gjort någon redigering, bara klippt bort en del saker. Får jag tid över kommer jag att fixa en trevligare version, men detta får duga så länge.

Total length: 53 mins
Format: DivX
Size: 550 MB

host: 194.47.108.244
port: 10201
login: dancevalley
pass: spaarwoude

eller här:

ftp://dancevalley:spaarwoude@194.47.108.244:10201

Max fem användare åt gången. Enjoy!

Cheers
Kaveh
stort tack för den Laszlo! :D riktigt nice film :) blir ännu mer sugen på att dra dit nästa år =)
enda som jag tycker verkar dumt är att allt är under dagstid.. men men :/ har hört att de inte får ha det på natten.
Laszlo
quote:
Originally posted by Kaveh
stort tack för den Laszlo! :D riktigt nice film :) blir ännu mer sugen på att dra dit nästa år =)
enda som jag tycker verkar dumt är att allt är under dagstid.. men men :/ har hört att de inte får ha det på natten.

Nej, det stämmer. Lite tråkigt faktiskt eftersom det tar slut just när man börjar komma igång :) Men jag tycker det är fett på dagen också. Tycker att det är helt underbart att stå och dansa i solen. Man brukar hålla igång hela dagen, så man är ganska slutkörd och öm i kroppen klockan elva på kvällen ändå.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden