| Hauken |
| quote: | Originally posted by Laszlo
ehhhhhhhhhhhhhhhhrm
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=237443 ;)
Linan är helt jävla skruvad. Om jag nu visste säkert att jag hade pengar kvar då hade jag inte tvekat en sekund - jag vet dock av erfarenhet att jag är sämst vad gäller att hålla i cash - speciellt med tanke på att jag drar till rumänien om två veckor... :| Om jag får fullt bidrag av CSN för sommarkursen jag läser nu (3 lax) så kommer världens alla problem bli lösta... :D
sen är det en annan sak jag gått runt och funderat på. Frågan är om man får lämna campingplatsen eller om man måste vara inne hela tiden...jag antar att man inte får ta med sig egen dricka in, som man får göra här på hultsfred tex. För att dricka öl för €4kr/33 cl i två dygn håller fan i mig inte... |
Du får inte lämna området. Det ska finnas "supermarket" med "vanliga" priser och inte "festival priser" på området enligt UDC själva.
Är enormt sugen på Dancevalley, men det var penga frågan då... går helt klart, men alla man vill ha med ska ju ha råd :/ men annars är det inge riktig fest förräns summer cruise...
Mysteryland har helt klart mycket bättre lina. Q-Dance och Yoji, men det är samma helg som Summer cruise (Det går att hinna med att åka på båda, men lite väl intensivt... och ska man till holland vill man ju gärna ha helgen i underbara amsterdam, inte enbart festival dagen!). |
|
|