|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
een beginnend label heeft in tegenstelling tot oud-gevestigde de neiging om te snel iets te willen releasen wat de reputatie noch de effectiviteit van het label ten goede komt ... een label zelf beginnen is geen gemakkelijke zaak ... maar uiteraard zijn er mensen die dit wel allemaal kunnen en tegoei bekijken!
|
Met de mensen die hier aanwezig zijn kan dit (volgens mij toch, of ben'k verkeerd :p) geen probleem zijn om te weten wat een bom wordt of niet ;). Nouja ik verzamel info alvast :toothless :p
trouwens, waarom geen vzw ;) er zijn nogal labels die nieuwe artisten een kans willen geven die een vzw starten. Er bestaan nog geen vzw's die dance promoten... tzou een primeur zijn :toothless |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
ik dacht eerder aan een zelfhulpgroep :toothless
examenhumor :rolleyes: :p |
|
|
| Bunz |
ik heb die Plus Ultra nog altijd niet gehoord
staat die nog erges op iemand zen webspace ofzo ?
oh ja, en voor on topic te blijven:
het belgische publiek is niet bekend met de echte trance muziek. Geen mens die M.I.K.E., Airwave of Fred Baker kent. Maar ik denk ook niet dat het grote publiek er ook echt voor te vinden zou zijn. Belgie is gewoon geen tranceland vrees ik. |
|
|
| djcresto |
| toch is er dit jaar een boost van trance merkbaar in België vind ik. Vooral dan onder invloed van Illusion, Versuz en Id&t. |
|
|
| Icone |
Ik heb helemaal nog niks gemerkt van ne boost, ge kunt ni geloven hoe onwetend de mensen hier ion de buurt zijn op vlak van trance. Tenzij dat die mannen nooit buiten komen of zoiets...
Bij Bonzai wil ik niks meer proberen, dat label trekt kwa 'service' ook op quasi nihil. Ik ken Vlad (Workafiction bij Bonzai) redelijk goed en die heeft in't begin niks dan problemen gekend. Het duurde echt maanden eerdat alles goed zat. Ik heb ook van een goeie bron gehoord dat hij hun aanpak totaal niet meer snapt; echt goeie platen kiezen ze nu ook ni uit he om eerlijk te zijn, terwijl ze toch echt goeie opgestuurd krijgen ook - zoals o.a. Plus Ultra.
Aankloppen bij Armada is zelfs geen probleem denk ik, dat gaat véél makkelijk naar mijn mening dan ooit iets trugkrijgen van Bonzai (zie ivm Plus Ultra in een reply hierboven). En als ik dan al iets trug kreeg, dan was het zelfs in't Engels, terwijl ik alles in't Nederlands nochtans had verstuurd en ze het klaarblijkelijk toch verstaan hebben. Ge moet ni vragen hoe hoog ze het daar in hun bolleke hebben :)
Sorry dat ik hier ff mijn gal kom uitspuwen over Bonzai, maar het moet gezegd worden denk ik... zelfs Bonzai pioneers zoals M.I.K.E. lijken er toch ook al weg te gaan.
Greetz,
Wimpie
PS: Bunz, ik zou eens kijken op www.dance-industries.com en zoeken voor Plus Ultra, miss staan de mixen daar nog online ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|