|
|
| DeSpErAtOs-X |
owja, en wat de groove / house labels en/of sublabels betreft
wally's groove world en subbers is idd een 'goed' ... maar das werkelijk underground stuff ...
nujah ... ik hoop alleszins qua groovy stuff meer op't buitenland dan inlandse dingen ...
TENZIJ ... je zelf financiert , hitje te pakken hebt ... en daardoor opgegeten wordt (kheb honger :p) door een groot label (vb ministry of sound) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
wally's groove world en subbers is idd een 'goed' ... maar das werkelijk underground stuff ... |
Is dat niet positief ? :tongue3 |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by djcresto
ooit lang geleden hoorden wij bij de pioneers als het op electronische muziek aankwam, ooit... |
Maar ja gij! De Wereld was stomverbaasd met The House Of House en al. In de 90s stonden we er.
Ik vind dat jullie allemaal moeten beginnen produceren :D. Dan zal't binnen 3 jaar wel weer beter zijn. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by diddi
Ik dacht altijd dat je bij Banshee wel eens kon aankloppen met een sterke release en dat zij daar wel voor open stonden. Blijkbaar vergis ik mij... |
ze zoeken idd nog naar nieuwe artiesten, maar ik heb het gevoel dat ze die niet zo hard promoten als hun "vaste waarden". en zeker niet in België
ik neem een voorbeeld.. Ljunqvist - Explanations. pracht van een plaat, maar wie kent die?
Plus Ultra is trouwens een paar maanden geleden bij Banshee afgeleverd door Elof met als bijschrift "bom".. geen reactie.
en AGM.. die hebben volledig gelijk. in België moet je zo'n plaat niet uitbrengen. |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by TOR
Plus Ultra is trouwens een paar maanden geleden bij Banshee afgeleverd door Elof met als bijschrift "bom".. geen reactie.
|
Oei, maja, Mario Delbeke hebben ze indertijd ook wandelen gestuurd. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|