return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
België - Holland

X-Tune
quote:
Originally posted by Icone
Leuk dat ge hem goed vindt trouwens, ge kunt hem (en de rest) in 320kbps ook op audiojelly kopen als ge dat wilt...

Groetjes ;)
Wim

en..verkoopt dat goed via internet of heb je daar geen zicht op?
pooley
kzal die plaat maar kopen :)
Icone
Ja, verkoopt best wel ok via internet! :)

Het 'uitbrengen' van een mp3 release kost stukken minder dan een 'gewone' vinyl release en heeft op zich voor iedereen tal van voordelen. Er komt geen productie bij te kijken, er zijn zoveel stuks als je maar wil, er zit geen vinyl geluid op de sound (komt direct van de master), je kan heel makkelijk je eigen cd's samenstellen (ipv steeds cd's te moeten kopen waarvan je maar 25% écht goed vindt), etc etc. Niet iedereen wil een vinyl kopen of wachten tot wanneer hun favoriete track op een compilatie cd komt.

De meeste mp3 shops vereisen wel dat je als artiest vertegenwoordigd wordt door een bepaald label, dus niet zomaar iedereen kan zijn track daar verkopen...

Het is alleszins ook een stap in de goede richting om piracy tegen te gaan, ipv steeds mensen te 'straffen' - wat toch niet echt helpt.
Kaidreas
ik heb nog een berichtje op lightworks zen saajt gezet, en een mail terug gekregen (ik wou eigenlijk een handtekening ma kom) :D neen dat was nog in de tijd dat ik op t.nu zat :o

kzal is kijken of ik u mail nog heb :toothless
djcresto
quote:
Originally posted by Icone
Ja, verkoopt best wel ok via internet! :)

Het 'uitbrengen' van een mp3 release kost stukken minder dan een 'gewone' vinyl release en heeft op zich voor iedereen tal van voordelen. Er komt geen productie bij te kijken, er zijn zoveel stuks als je maar wil, er zit geen vinyl geluid op de sound (komt direct van de master), je kan heel makkelijk je eigen cd's samenstellen (ipv steeds cd's te moeten kopen waarvan je maar 25% écht goed vindt), etc etc. Niet iedereen wil een vinyl kopen of wachten tot wanneer hun favoriete track op een compilatie cd komt.

De meeste mp3 shops vereisen wel dat je als artiest vertegenwoordigd wordt door een bepaald label, dus niet zomaar iedereen kan zijn track daar verkopen...

Het is alleszins ook een stap in de goede richting om piracy tegen te gaan, ipv steeds mensen te 'straffen' - wat toch niet echt helpt.

sometic sense niet geïnteresseerd in plus ultra?

Vind ik qua trance bij de beste zo niet het beste label :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium