|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
jag tog 14 körlektioner varav 4 min körskolelärare bjöd mig på (Round Table polare med styvfarsan) .. Så körkortet blev mitt den 8:e november 2000.. kostade 7000 exakt.
Det ni :)
Hade ett fel på uppskrivningen och en dundertabbe på uppkörningen (körde fel.. men det löste sig ändå)
Har en tjejkompis som kört upp 4 gånger nu, gjort ungefär 15-20 allvarliga fel (kört mot enkelriktat, mot rött kört om på överågngställen osv) ...
Och män är överrepresenterade i olycks-statistiken? |
Men tjena.... låter som nån som kunde vart med på det där TV programmet som nyligen gick... Sveriges sämsta bilförare eller vad det nu hette. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Men tjena.... låter som nån som kunde vart med på det där TV programmet som nyligen gick... Sveriges sämsta bilförare eller vad det nu hette. |
Ungefär..
kan tilläggas att hon är helt jävla dum i huvudet.. på riktigt |
|
|
| chjo |
Grattis!!!!
Det är så sjukt olika vart man kör upp och för vem.
Tog Mc kort som 16 åring, inga lektioner men kuggade 2 ggr, den ena av dom kom jag inte av testbanan, uppkörningsgubben hävdade jag skulle köra ihäl mig närsomhelst :)
När jag fyllde 18 skulle jag ta kort för tung mc och för bil. Har man kört mc i två år borde det ju va lätt att ta körkort för bara en lite tyngre hoj, men kuggade två ggr igen innan jag fick det :eek:
För bil var det betydligt enklare!, inga lektioner och kortet på första försöket.
Just det där med antalet lektioner har ju mkt att göra med dels hur intresserad man är av att lära sig plus hur intresserad ex. mor och far är av att övningsköra.
Farsan och jag var ute när jag var 15 och körde mc i skogen, när jag fyllde tillräckligt gammal för att övningsköra bil så var vi ute grymt mkt.
ps. Har varit av med körkortet 5 ggr :disbelief, men inte behvt ta om det :p ds. |
|
|
| Rikard |
Grattis!
Kuggade teorin för en månad sen på första försöket (så surt när man bara är en ynka poäng ifrån)
Gjorde halkkörningen igår, skitkul och börna på banan :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by chjo
ps. Har varit av med körkortet 5 ggr :disbelief, men inte behvt ta om det :p ds. |
Inga samband där eller? Fått körkort utan att öva, sen bli av med det 5 gånger? :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|